جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

16 فقره سرقت از خودروهای گچساران/2 نفر دستگیر شدند

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران کلانتری۱۱ این شهرستان قرار گرفت.  وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی،۲ نفر سارق سابقه دار را در سطح حوزه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90606
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

16 فقره سرقت از خودروهای گچساران/2 نفر دستگیر شدند

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران کلانتری۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی،۲ نفر سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی گچساران شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر وبهمراه مقداری وسایل سرقتی به یگان انتظامی انتقال دادند .

 خادمیان خاطر نشان کرد: متهمین در بازجویی های اولیه به ۱۶ فقره سرقت محتویات درون خودرو اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان گردیدند.

فرمانده انتظامی گچساران سرهنگ تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi