شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رقابت ۳۴۲۰ داوطلب آزمون استخدامی آموزش وپرورش در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، فریدون فاطمی‌زاده در نشست شورای آموزش وپرورش به سه موضوع بزرگداشت روز معلم، برگزاری آزمون استخدامی و نبود فضای آموزشی در نهضت ملی مسکن پرداخت و اظهار کرد: اگر بخواهیم معلم را تکریم کنیم باید دیگرانی غیر از آموزش وپرورش برای آن‌ها بزرگداشت برگزار کند. مدیر آموزش وپرورش دهدشت تجلیل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90583
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

کرونا :

رقابت ۳۴۲۰ داوطلب آزمون استخدامی آموزش وپرورش در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، فریدون فاطمی‌زاده در نشست شورای آموزش وپرورش به سه موضوع بزرگداشت روز معلم، برگزاری آزمون استخدامی و نبود فضای آموزشی در نهضت ملی مسکن پرداخت و اظهار کرد: اگر بخواهیم معلم را تکریم کنیم باید دیگرانی غیر از آموزش وپرورش برای آن‌ها بزرگداشت برگزار کند.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت تجلیل معلمان نمونه، تجلیل از معلمان بازنشسته، تجلیل از معلمان نقش‌ آفرین و خیران را بخشی از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در دهدشت عنوان کرد.

وی با توجه به برگزاری آزمون استخدامی آموزش وپرورش در اردیبهشت ماه گفت: در شهرستان کهگیلویه سه هزار و ۴۲۰ نفر در ۱۵ حوزه آزمونی به رقابت می‌پردازند.

فاطمی‌زاده با بیان این‌که برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و یک کار سنگینی است بیان کرد: نیازمند مساعدت همه دستگاه‌ها در این راستا هستیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود با توجه به توسعه فضای شهری گفت: با توجه به ایجاد نهضت ملی مسکن، می‌طلبد فضای آموزشی متناسب با نیاز مردم در این منطقه جانمایی شود.

سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز در این نشست اظهار کرد: معلمان باید شأن و جایگاه فرهنگی خود را بالا ببرند.

وی افزود: جلسات از حالت فرمایشی و فرسایشی خارج شوند  و مصوبات بازدهی و خروجی داشته باشند.

فرماندار کهگیلویه از آماده بودن زمین برای ایجاد فضای آموزشی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری آزمون استخدامی آموزش وپرورش شد.

پایان پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi