دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی مشکل عدم تکمیل مدارس دنا در شورای آموزش و پرورش/طرح موضوع در سفر ریاست جمهور

به گزارش کرونا از سی‌سخت، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دنا به ریاست فرماندار دنا و با حضور اعضای شورای اداری برگزار شد.   کورش درخشان زاده فرماندار دنا و رئیس شورای آموزش و پرورش با تاکید بر نقش معلم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواستار تکریم ویژه معلم در جامعه شد و گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90550
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

کرونا :

بررسی مشکل عدم تکمیل مدارس دنا در شورای آموزش و پرورش/طرح موضوع در سفر ریاست جمهور

به گزارش کرونا از سی‌سخت، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دنا به ریاست فرماندار دنا و با حضور اعضای شورای اداری برگزار شد. 

 کورش درخشان زاده فرماندار دنا و رئیس شورای آموزش و پرورش با تاکید بر نقش معلم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواستار تکریم ویژه معلم در جامعه شد و گفت: در بحث رتبه بندی معلمان علیرغم توصیه و تاکید ریاست محترم جمهور متاسفانه شاهد ناراحتی جامعه عزیز فرهنگیان در شروع سال نو بودیم، که از جامعه بزرگ فرهنگیان به خصوص فرهنگیان شهرستان بابت این قصور عذرخواهی می کنیم. 

درخشان زاده اظهار داشت: اگر مسئله آموزش و پرورش حل نشود شاهد موفقیت در هیچ کدام از برنامه های تحولی و پیشرفت نخواهیم بود، زیرا اساس جامعه منابع انسانی است که خروجی این نیروها از آموزش و پرورش است و جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش شهرستان با محوریت هفته بزرگداشت مقام معلم و تکریم معلمان برگزار خواهد شد.

در ادامه جلسه مصباح نژاد امام جمعه شهرستان ضمن احترام به مقام  شامخ معلم از ادارات و ارگانهای دولتی خواستار نقش آفرینی حمایتی بیشتر از آموزش و پرورش شد. 

مصباح نژاد گفت: در چند ماه گذشته بر اساس رصد صورت گرفته از برنامه های فرهنگی و مذهبی در مدارس شهرستان، شاهد برگزاری برنامه‌های متنوعی با موضوعات قرآن، جلسات تفسیر و آشنایی با احکام اسلامی در مدارس بودیم و هم اکنون نیز محافل انس با قرآن در مدارس با کیفیت و کمیت در حال برگزاری است که بابت تلاش های صورت گرفته از مجموعه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر می‌کنیم.

آب پاک بزرگواری روی دست جریان‌ها و سیاسیون کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

امام جمعه سی سخت در پایان صحبت‌های خود با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس خواستار حضور حداکثری جامعه فرهنگیان و دانش آموزان در این مراسم شدند.

 امید آزاده رئیس آموزش و پرورش دنا هم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و بهره‌مندی بیشتر از فیوضات این ماه مبارک تصمیمات لازم از طرف مجموعه اعضای شورا به شرح ذیل اعلام کرد.

۱- گرامیداشت هفته مقام معلم و برگزاری جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش با محوریت همین موضوع.

۲- تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه پایه دوازدهم و استفاده از ظرفیت ارگانها و نهادهای دولتی .

۳- تصمیم گیری در خصوص صدور اسناد املاک آموزش و پرورش و تاکید بر همکاری اداره ثبت اسناد، منابع طبیعی و بنیاد مسکن در این خصوص.

۴- بررسی کمبود نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش و مطرح شدن این موضوع در جلسه شورای آموزش و پرورش استان.

۵- بررسی وضعیت مدارس در حال ساخت شهرستان و عدم ساخت و تحویل به موقع آنها و بررسی موضوع در شورای آموزش و پرورش استان و همچنین طرح موضوع در سفر ریاست جمهور به استان.

بررسی مشکل عدم تکمیل مدارس دنا در شورای آموزش و پرورش/طرح موضوع در سفر ریاست جمهور 4

بررسی مشکل عدم تکمیل مدارس دنا در شورای آموزش و پرورش/طرح موضوع در سفر ریاست جمهور 5

پایان پیام/

 

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi