جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فراهم کردن حمایت واقعی از اصحاب فرهنگ و رسانه باید مد نظر قرار گیرد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در آئین اختتامیه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی گلستان گفت: فراهم کردن حمایت واقعی از اصحاب فرهنگ و رسانه باید مد نظر قرار گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90529
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

فراهم کردن حمایت واقعی از اصحاب فرهنگ و رسانه باید مد نظر قرار گیرد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، غلامرضا منتظری ، نماینده  مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در آئین اختتامیه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی گلستان گفت: فرهنگ فصول مختلفی دارد و یکی از درخشان‌ترین و تماشایی ترین فصل آن، هنر است و اگر هنر را از فرهنگ بزداییم دیگر تماشایی نخواهد بود.

وی افزود: هنر عطیه خداوند است که از آسمان بر بام اندیشه انسان نازل شده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: شهید آوینی از مصادیق هنر متعهد انقلاب بود و روایت فتح را به گونه‌ای قرائت کرد که حلاوت و شیرینی آن را دیگر آثار ندارد.

منتظری با بیان اینکه اگر آبشخور هنر الهی باشد سعادت بخش است، گفت: باید با استفاده از هنر نیروهای متدین و متعهد پرورش داد و امروز باید پیام انقلاب بر بام اندیشی هنرمندان اهتزاز درآید؛ در این بین سازمان تبلیغات با حوزه هنری گوی سبقت را در پرورش افراد متدین ربوده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هنر زبان جهانی است و محتاج تفسیر نیست بلکه با سکوت خود با اندیشه‌های مختلف سخن خواهد گفت.

وی عنوان کرد: در فرهنگ و هنر و ادب یکی از گنجینه‌های کم نظیر ایران هستیم اما شمار بسیاری از هنرمندان هنوز شناسایی نشده اند، هرچند دولت و مجلس در این زمینه اقداماتی انجام داده اما تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد لذا در سفر دوم رئیس جمهور رونق و شکل‌گیری فضاهای فرهنگی در دستور کار است.

منتظری گفت: فراهم کردن حمایت واقعی از اصحاب فرهنگ و رسانه باید مد نظر قرار گیرد و در این راستا طرح اقتصاد فرهنگ و حمایت از صنایع خلاق فرهنگی در مجلس مطرح شده است./

پیگیر حل مشکل آب شرب نایین و خوروبیابانک/ افتتاح چندین پروژه عمرانی در حوزه انتخابیه
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi