جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجلیل از دانش آموزان برتر علمی چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، طی مراسمی با حضور امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای اداری و همچنین اولیا دانش آموزان و جمعی از مردم چاروسا از دانش آموزان برتر علمی مراحل استانی و منطقه ای چاروسا تجلیل شد. علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا در این مراسم با تقدیر از حضور مردم و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90518
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

تجلیل از دانش آموزان برتر علمی چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، طی مراسمی با حضور امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای اداری و همچنین اولیا دانش آموزان و جمعی از مردم چاروسا از دانش آموزان برتر علمی مراحل استانی و منطقه ای چاروسا تجلیل شد.

علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا در این مراسم با تقدیر از حضور مردم و دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز قدس گفت: تجلیل از دانش آموزان برتر می‌تواند به پیشرفت دانش آموزان در زمینه علمی کمک شایانی داشته باشد.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا تصریح کرد: در آزمون برترین های علمی که آزمونی سراسری و با حضور ناظران اداره کل برگزار می شود دانش آموزان برتر مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی بیان کرد: بیش از ۳۷دانش آموزان در مرحله منطقه توانستند رده های برتر را کسب کنند که از این تعداد ۱۱دانش آموز متوسطه اول و ۲۶دانش آموز متوسطه دوم بودند.

الهامی از راهیابی بیش از ۱۲ دانش آموز به مرحله استانی خبر داد و یادآور شد: از این تعداد یک دانش آموز متوسطه اول و ۱۱دانش آموز متوسطه دوم بودند که به مرحله استانی راه یافتند و در مراسمی از آنها تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه با تقدیر از مدیران و معلمان این دانش آموزان خواستار توجه بیش از پیش اولیا به دانش آموزان برای پیشرفت علمی آنها شد و گفت: مراسم های تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان برتر را ادامه خواهیم داد.

تجلیل از دانش آموزان برتر علمی چاروسا 4

تجلیل از دانش آموزان برتر علمی چاروسا 5

پایان پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi