پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری جهت احداث شهرک سلامت ازنا

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: در روزهای اخیر دومین نشست امکان سنجی در خصوص احداث شهرک سلامت ازنا با حضور رئیس سازمان نظام پزشکی و ریاست هلال احمر برگزار شد و پیرامون این موضوع مباحثی مطرح شد که مقرر گردید با حضور مسئولان زیربط در محل تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90508
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

پیگیری جهت احداث شهرک سلامت ازنا

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دومین نشست امکان سنجی در خصوص احداث شهرک سلامت ازنا با حضور رئیس سازمان نظام پزشکی و ریاست هلال احمر برگزار شد و پیرامون این موضوع مباحثی مطرح شد که مقرر گردید با حضور مسئولان زیربط در محل تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

وی افزود: نشستی هم با وزیر میراث فرهنگی پیرامون موضوعاتی نظیر مرمت مزار شمس تبریزی در تله زنگ، تکمیل کاوش در تپه ترشاب دورود و تپه کیوان ازنا، ساماندهی نیروی انسانی ادارات میراث دو شهرستان و ایجاد بازارچه صنایع دستی در شهرستان های ازنا و دورد از مواردی بود که در این نشست مطرح شد و دستورات لازم نیز صادر شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بیان کرد: دیدار و گفت و گویی نیز با وزیر ورزش داشتم که در این دیدار نیز مواردی مطرح و مقرر شد انجام گیرد که می توان به تامین اعتبار تکمیل قرارگاه کوهستان طیان ازنا، اخذ مجوز احداث سالن ۲ هزار نفره مسابقات شهرستان ازنا، تامین اعتبار جهت تکمیل خانه کوهنورد و دیوار سنگ نوردی دورود اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین از موضوعات دیگری که مطرح شد درخواست تامین اعتبار برای هئیت های ورزشی دو شهرستان، تامین دو عدد تشک تاتامی جودو و تاکید بر تامین اعتبار لازم برای پروژه های نیمه تمام دو شهرستان بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi