شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر جهت فعال‌سازی معادن راکد شهرستان اهر

نماینده مردم اهر و هریس د ر مجلس گفت: از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خواسته‌ام تا نسبت به فعال‌سازی معادن راکد شهرستان اهر برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر داشته باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90496
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

لزوم برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر جهت فعال‌سازی معادن راکد شهرستان اهر

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، احمد محرم زاده یخفروزان نماینده مردم اهر و هریس و نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت : ایجاد زمینه گردهمایی خیرین، مسئولان شهرستانی و مدیران شرکت‌ها و صنایع برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی شهرستان اهر که در نتیجه تلاش رئیس دادگستری و دادستان اهر برگزار می‌شود از صمیم قلب قدردانی می‌کنم.

وی افزود: سال گذشته با مشارکت مردم اهر، خیرین و مدیران شرکت‌ها و صنایع ۱۰۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشته‌اند که بعد از تبریز، بیشترین کمک‌های نقدی خیرین در شهرستان اهر جمع‌آوری شده است، این مهم نشان از روحیه ایثارگری و نیت خیرخواهانه مردم شهرستان اهر دارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با قدردانی از پیگیری‌های فرماندار، ریاست دادگستری و بخشداران در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی گفت: اگر پیگیری‌های فرماندار اهر و حمایت مقامات قضائی شهرستان اهر نباشد، چه بسا بسیاری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و اشتغال‌زایی با موانع و معارض مواجه شده و راکد بماند.

محرم‌زاده ادامه داد: از زمانی که مردم اهر و هریس اعتماد کرده و بنده را به‌عنوان منتخب راهی مجلس کرده‌اند، به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان بیکار اهری؛ مانع‌زدایی و فعال‌سازی معادن راکد شهرستان اهر را به‌طور مستمر پیگیری کرده‌ایم. حتی در یکی از روستاها اهالی تصمیم به تعطیلی معدن گرفته بودند که با ورود دادستان اهر، اختلافات اهالی روستا رفع و از تعطیلی معدن جلوگیری شد. با این ‌حال راضی به تضییع به حق و حقوق اهالی روستاها نیستیم و انتظار داریم معادن با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و پرداخت حقوق مردم طبق قانون اقدام کنند.

احداث، آسفالت و روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر راه روستایی و احداث پل های روستایی با هزینه‌ای حدود ۴۵ میلیارد تومان
دنبال کنید

وی ادامه داد: شهرستان اهر هم از داشتن صنایع و زیرساخت‌ها محروم بوده و هم مظلوم واقع شده است، متأسفانه این شهرستان از هر حیث دچار محرومیت بوده و از نظر تولید توسط واحدهای تولیدی و صنعتی مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که مردم اهر هیچ‌گاه مخالف توسعه زیرساخت‌های تولید و اشتغال نیستند، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه از فعالیت‌های معدنی در راستای تولید و اشتغال حمایت می‌کنیم، از اداره صمت نیز می‌خواهیم حق و حقوق مردم از معادن را پیگیری کند. این‌طور نباشد که حقوق مردم از معادن پایمال شود.

محرم‌زاده تصریح کرد: از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خواسته‌ام تا نسبت به فعال‌سازی معادن راکد شهرستان اهر برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر داشته باشند. تا ضمن اینکه فعال‌سازی معادن برای جوانان فرصت شغلی ایجاد کرده و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نقش ایفا کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi