شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حریق در اتوبوس تایباد- تهران/ شاگرد اتوبوس ۳۰ مسافر را از مرگ نجات داد

سرهنگ موسی بزرگی، رئیس پلیس راه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا در سمنان از وقوع یک حادثه خروج از جاده اتوبوس در محور دامغان- سمنان خبر داد و اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز در ۲۵ کیلومتری سمنان و به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده رخ داد. بزرگی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90471
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

کرونا :

حریق در اتوبوس تایباد- تهران/ شاگرد اتوبوس ۳۰ مسافر را از مرگ نجات داد

سرهنگ موسی بزرگی، رئیس پلیس راه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا در سمنان از وقوع یک حادثه خروج از جاده اتوبوس در محور دامغان- سمنان خبر داد و اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز در ۲۵ کیلومتری سمنان و به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده رخ داد.

بزرگی افزود: به علت خروج خودرو از جاده و اصطکاک کف آن با سطح زمین و جرقه‌های ناشی از آن، اتوبوس دچار حریق و سپس متوقف شد.

وی افزود: پس از توقف خودرو و با توجه به گستردگی حریق، شاگرد راننده بلافاصله با چکش مخصوص، شیشه پنجره‌های اتوبوس را شکست و همه مسافران را از آن خارج کرد.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: علاوه بر راننده اصلی، راننده دیگر اتوبوس هم در قسمت جعبه خودرو استراحت می‌کرد که شاگرد اتوبوس بلافاصله وی را هم که دچار شکستگی از ناحیه دست شده بود، نجات داد.

به گفته بزرگی، این حادثه فقط یک مصدوم داشت؛ ولی همه مسافران برای بررسی‌های پزشکی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند و هیچ یک مشکلی نداشتند.

پایان پیام/۷۴۰۰۱/ن/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi