جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی، آمریکا و اسرائیل را به افول کشانده است

به گزارش کرونا از آبیک، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی میر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد حضرت ولی عصر عجل الله فرجه شهر آبیک برگزار شد، ضمن توصیه به تقوای الهی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: در این تقارن نیکوی بهار طبیعت و معنویت،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90417
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی، آمریکا و اسرائیل را به افول کشانده است

به گزارش کرونا از آبیک، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی میر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد حضرت ولی عصر عجل الله فرجه شهر آبیک برگزار شد، ضمن توصیه به تقوای الهی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: در این تقارن نیکوی بهار طبیعت و معنویت، صبحِ شامِ قدر به تعبیر رهبر معظم انقلاب آغاز سال نو مومنانه است و مومنان بر اساس آیه ۲۴ سوره ابراهیم بایسته است در این بهار سال نو معنوی، شاخسارشان چنان اوج بگیرد که سایه آن بر جمیع ملت های مظلوم جهان گسترانیده شود.

 وی افزود: اینکه مردم شریف ما با حالت روزه، زیر آفتاب و در این روز تعطیل به خاطر دفاع از مظلومان به ویژه مردم مظلوم فلسطین به میدان می آیند، نشان از عظمت روحی ملت صبور و نستوه ما دارد.

امام جمعه شهرستان آبیک تصریح کرد: حضور مدیران و مسئولان در بین مردم به ویژه در نماز جمعه زمینه حضور سایر نیروها و هم قطاران آنها و دلگرمی مردم را فراهم می کند.

ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی، آمریکا و اسرائیل را به افول کشانده است 3

حجت‌الاسلام حسینی میر امینی اضافه کرد: قاطبه امت حزب الله پای کار این دولت انقلابی بوده و به آن رای داده اند و زمانی که مسئولان دولت را در بین صفوف خود می بینند به ادامه مسیر حمایت از این دولت امیدوار می شوند و قاطعانه پای در میدان خواهند گذاشت.

 وی خاطرنشان کرد: مسئولین به تعبیر مقام معظم رهبری خدمتگزاران و نوکران مردم هستند، اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی نماز جمعه زمینه ای را فراهم می‌کند که خدمتگزاران بتوانند بدون واسطه به محضر مردم ارائه گزارش کنند و مستقیماً به سوالات و مطالبات پاسخ بدهند از برکات نظام اسلامی ماست.

پروژه پیر کهگیلویه و بویراحمد چه زمانی به اتمام می‌رسد!/ معارضات اجتماعی سد راه پاتاوه_ دهدشت
دنبال کنید

امام جمعه آبیک با اشاره به موضوع پیغمبرکوه نیز اظهار کرد: بحث در مورد یک نفر و دو نفر یا یک شرکت نیست، بلکه تعداد بالایی از معادن در پیغمبرکوه تعریف شده و اگر کار شروع بشود چیزی از آن باقی نمی ماند و این در حالی است که این معادن استراتژیک نبوده و معادن شن و ماسه هستند و به دلیل نزدیکی به بزرگراه برای معدن داران به صرفه می باشد، اما پیغمبر کوه میلیاردها سال حفظ شده و برای مردم آبیک مانده است و انشاءالله ما نیز به همت مردم این پیغمبر کوه را برای نسل بعدی زنده نگه خواهیم داشت.

 حجت الاسلام حسینی میرامینی افزود: از نمایندگان مجلس تقاضا داریم در جلسه ای که مقرر است با استاندار و مسئولان ذیربط برگزار شود، مصوبه توقف فعالیت معدنی و عدم تعریف معادن جدید را اخذ نموده و در نماز جمعه آن را به مردم شریف شهرستان اعلام کنند.

وی ادامه داد: ما راضی به ضرر کسی نیستیم لذا مسئولان تدبیر نمایند معادنی که مجوز شان تمام شد، متوقف شوند و برای معادنی که آغاز به کار نکرده اند نیز در جای دیگر محل جدیدی را تعریف کنند.

امام جمعه آبیک ضمن اشاره به تحولات خاورمیانه، خاطرنشان کرد: امت حزب الله رایحه پیروزی را استشمام می کند و اتفاقاتی در راه است، با ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی، محوریت آمریکا در حال پایان است و ما شاهد افول آمریکا و اسرائیل خواهیم بود.

گفتنی است در راهپیمایی پرشور روز قدس در شهرستان آبیک پیکر مطهر یک شهید گمنام بر روی دوش مردم تشییع شد و در محل برگزاری نماز جمعه امت حزب الله از محضر این شهید والامقام که ۲۵ سال داشت و در عملیات والفجر یک در منطقه فکه به فیض عظیم شهادت نائل آمده بود بهره گرفتند. 

گلایه فرمانداران شهرستان های استان از نبود زیرساخت ها در نقاط گردشگری / چرا هیچ مسئولی فکری به حال پل بشار نمی کند!
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi