جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روز جهانی قدس مساله فلسطین را به دغدغه مهم آزادیخواهان جهان تبدیل کرد

عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس به عنوان ابتکار ارزشمند حضرت امام (ره) مساله فلسطین ‌را به عنوان یک دغدغه مهم و همیشگی برای مسلمانان و همه آزادیخواهان جهان تبدیل کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90402
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

روز جهانی قدس مساله فلسطین را به دغدغه مهم آزادیخواهان جهان تبدیل کرد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عباس گلرو رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی، در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گرگان حضور یافت و در جمع راهپیمایان روز قدس این شهر اظهار کرد: روز جهانی قدس از چهار گوشه ایران خارج شده و در همه جهان آزادی قدس شریف را مورد توجه قرار می‌دهند.

وی گفت: احیای کشور فلسطین، مقابله با سلطه بیگانگان در منطقه و مقابله با پیدایش رژیم صهیونیستی و تغییر ماهیت مساله فلسطین از ملی عربی به جهانی، از جمله اهداف مهم روز جهانی قدس است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقاومت در بهترین شرایط قرار دارد و نگرانی رژیم صهیونیستی از همین است که در غزه سنگ تبدیل به سلاح و موشک شده، در لبنان حزب الله از عملیات استشهادی و پارتیزانی به موشک نقطه‌زن رسیده و در سوریه هم به برکت مدافعان حرم ناامیدی برای این رژیم صهیونیستی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: راهبرد ایران، مقاومت و تقویت آن و برگزاری همه پرسی در سرزمین اشغالی است که در سازمان ملل و شورای امنیت هم این طرح به ثبت رسیده است.

گلرو اظهار امیدواری کرد که با نابودی قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی، بانوان فلسطین آب و جارو را برای مسجد الاقصی آماده کنند.

وی گفت: این که رهبر معظم انقلاب نابودی رژیم صهیونیستی را بشارت می دهد و سیدحسن نصرالله می‌گوید شاخص و نشانه نابودی این رژیم کودک کش نمایان شده است از سرغیب گویی نیست بلکه ناشی از واقعیت است./

دلخوش مزایای قانون تجارت را تشریح کرد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi