جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سیل مشکلی برای مردم، روستاها و شهرهای لرستان ایجاد نکرده است/ وضعیت پایدار در استان حکمفرما است

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با اشاره به آخرین وضعیت سیل در این استان گفت: سیل مشکلی برای مردم ، روستاها و شهرهای لرستان ایجاد نکرده و وضعیت پایدار در استان حکمفرما است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90399
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

سیل مشکلی برای مردم، روستاها و شهرهای لرستان ایجاد نکرده است/ وضعیت پایدار در استان حکمفرما است

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان لرستان گفت: با توجه به استعلامی که از راهداری استان ، هلال احمر و دستگاه های ذی ربط اخذ شد، مشکل خاصی بوجود نیامده است؛ چراکه دستگاه ها از آمادگی لازم و کافی برخوردار بوده و حضور میدانی در نقاط مختلف دارند از طرفی نیز بارندگی به آن شکلی که در هواشناسی پیش بینی شده بود، از شدت کافی برخوردار نبوده و سیل به شکلی که مزاحمت برای مردم و روستاها و شهرها ایجاد کند، وجود نداشته است.

نماینده مردم پلدختر و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت خوبی در استان حکمفرما است و فشار توده هوایی که تهدید و مشکل ایجاد کرده بود، خوشبختانه از منطقه عبور کرده است و وضعیت پایدار شده است.

وی با بیان اینکه تخریب برخی از پل ها در سایر مناطق استان به دلیل رانشی بوده که بوجود آمده است، افزود: اینکه سیل طغیان کند و مشکل برای مردم و روستاها و شهرها ایجاد کند، خوشبختانه گزارشی وجود ندارد. دستگاه ها از آمادگی کافی و لازم برخوردارند و مراقبت های لازم صورت گرفته است تا مشکلی ایجاد نشود و اقدامات پیشگیرانه نیز صورت گرفته است و روستاهایی که در معرض سیل قرار گرفته اند نیز تخلیه شده و چادر برای اسکان زده است تا اگر مشکلی صورت گرفت، اسکان موقت برای مردم فراهم باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi