چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

در شهرستانهای جم ۶۸ درصد درشهرستان جم و ۷۰ درصد در کنگان، واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده‌اند

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه  در مجلس در نشست با مدیر و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کنگان گفت:در شهرستانهای جم ۶۸ درصد درشهرستان جم و ۷۰ درصد در کنگان، واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده‌اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90365
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

در شهرستانهای جم ۶۸ درصد درشهرستان جم و ۷۰ درصد در کنگان، واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده‌اند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیر و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کنگان به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: امیدآفرینی و جلب اعتماد عمومی از طریق عملکرد مطلوب حاصل می‌شود.

وی افزود: بنیاد مسکن همواره توانسته کارنامه درخشانی از خود به جای گذارد که اجرای طرح‌های هادی در سطح روستاها و ارتقای شرایط زیست محیطی و بهبود چشم انداز آتی نقاط روستایی را می‌توان از جمله این موارد برشمرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد:  بنیاد مسکن توانسته با تلاش‌های مؤثر و اجرای پروژه‌های متعدد در سطح شهرستانهای کنگان و عسلویه تحولات چشمگیری را در روستاها رقم بزند که این اقدامات ماندگار شایسته تقدیر است.

وی گفت: برخی روستاها نیازمند بازنگری طرح هادی هستند که می‌طلبد بنیاد مسکن از طریق تأمین اعتبار از سوی دولت نسبت به انجام آن همت گمارد تا این خواسته بحق ساکنین روستاها جامه عمل پوشانده شود.

احمدی بیان کرد: هرچند پروژه‌های خوبی در قالب نهضت ملی مسکن در شهرستان کنگان در حال اجرا هستند، اما انتظار می‌رود نسبت به تأمین مسکن محرومین اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقاوم سازی واحدهای مسکونی در سطح دو شهرستان کنگان و جم خاطرنشان کرد: در شهرستانهای جم ۶۸ درصد و کنگان ۷۰ درصد واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده‌اند، که امیدوارم با تدبیر بنیاد مسکن بزودی شاهد مقاوم سازی ۱۰۰ درصدی واحدهای مسکونی در این دو شهرستان باشیم./

پایان پیام

پایان نشست علنی 4 اردیبهشت ماه/ جلسه بعدی 9 اردیبهشت ماه
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi