جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصفیه‌خانه‌ فاضلاب و فاضلاب شهری نظرآباد باید ساماندهی شود

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه تصفیه خانه برای شهر نظرآباد یکی از ضروری‌ترین کارها است، گفت: تصفیه‌خانه‌ فاضلاب و فاضلاب شهری نظرآباد باید ساماندهی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90354
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

تصفیه‌خانه‌ فاضلاب و فاضلاب شهری نظرآباد باید ساماندهی شود

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت؛  علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث آب شرب نظرآباد، هشتگرد و شهر جدید تا قبل از شهریور ماه برطرف می‌شود و اعتباری ملی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان مشخص شده و مخزن ۵ هزار متری آب شرب نظرآباد آماده است. 

وی افزود: آب شرب شهرستان چهارباغ هم پیگیری می‌کنیم تا برطرف شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه تصفیه خانه برای شهر نظرآباد یکی از ضروری‌ترین کارها است، بیان کرد: تصفیه‌خانه‌ فاضلاب و فاضلاب شهری نظرآباد باید ساماندهی شود، همچنین تصفیه‌خانه هشتگرد باید زمینی واگذار شود و تصفیه خانه شهرستان چهارباغ هم مهم است.

حدادی با بیان اینکه مشکلات پل بانو صحرا مربوط به راه سازی است و پیگیری می‌کنیم، بیان کرد: کارهای نیمه تمام را نیز پیگیری می‌کنیم تا در سال ۱۴۰۲ تمام شوند. 

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه‌ای در طالقان با مسولین مربوطه در خصوص گازرسانی برگزار شد،گفت: مشکلات مربوط به گازرسانی طالقان اولویت است و در دستور کار قرار گرفته و همچنین طی دو سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi