جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر ورزش و جوانان؛ پیگیری برای رفع مشکلات و کمبودهای ورزش گنبدکاووس

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس گفت: اخیرا به همراه مجمع نمایندگان استان  دیدار و گفت و گویی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم که در این دیدار مطالباتی را در خصوص ضعف های زیرساختی و کمبودهای امکانات ورزشی در حوزه انتخابیه مطرح کردم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90318
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر ورزش و جوانان؛ پیگیری برای رفع مشکلات و کمبودهای ورزش گنبدکاووس

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا به همراه مجمع نمایندگان استان  دیدار و گفت و گویی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم که در این دیدار مطالباتی را در خصوص ضعف های زیرساختی و کمبودهای امکانات ورزشی در حوزه انتخابیه مطرح کردم.

وی افزود: از مواردی که در این نشست مطالبه شد می توان به تشکیل و ایجاد خانه جوان در گنبدکاووس، ایجاد مرکز اردوگاه ورزشی یا مرکز اوقات فراغت جوانان در محل باغ امامزاده در روستای قلندر آباد و تخصیص اعتبار برای هیات های ورزشی شهرستان اشاره کرد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس بیان کرد: همچنین از موارد دیگری که در این نشست مطرح شد موضوع تخصیص بسته های ورزشی برای مناطق محروم، تعیین تکلیف و تکمیل سالن ورزشی بخارایی و اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه خانه ورزش بانوان بوده است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: متاسفانه وضعیت زیرساخت های ورزشی شهرستان مناسب نیستند که در دیدارهای مختلف این موضوع مطرح شده است و البته ناگفته نماند که تا حدودی اقداماتی از سوی وزارت ورزش صورت گرفته است اما کافی نبوده اند که انتظار می رود وزارت ورزش نگاه ویژه ای به حوزه انتخابیه داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi