جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر نیرو؛ پیگیری جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر نیرو داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکل پروژه های نیمه تمام سازمان آب و برق در حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90294
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر نیرو؛ پیگیری جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام کوهدشت و رومشکان

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر نیرو داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکل پروژه های نیمه تمام سازمان آب و برق در حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: در این نشست مواردی از جمله تسریع در عملیات اجرایی سد معشوره، اختصاص هزینه مطالعات ژئوتکنیک سد خسروآباد، اختصاص حق آبه سد سیمره به شهرستانهای کوهدشت و رومشکان، اختصاص اعتبار لازم به منظور تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان کوهدشت مطرح شد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: از موارد دیگری که در این نشست مطرح شد می توان به احداث پست انتقال برق ۶۳ کیلو وات برای شهر کوهدشت، احداث پست انتقال برق ۶۳ کیلو وات برای بخش های طرهان و کوهنانی تجهیز امکانات و اقلام اداره برق شهرستان های کوهدشت و رومشکان اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در این نشست آقای وزیر دستورات لازم را برای مطالبات مطرح شده صادر نمودند که انتظار می رود با هماهنگی های لازم در اسرع وقت انجام گیرند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi