جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعیین زمین جایگزین برای احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان در لنجان

نماینده مردم لنجان در مجلس، به تشریح روند احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان در لنجان و تعیین زمین جایگزین برای اجرای این پروژه پرداخت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90282
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

تعیین زمین جایگزین برای احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان در لنجان

حسین رجایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح جزییات روند احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان در شهرستان لنجان، گفت: ماده ۲۳ برای احداث این بیمارستان سال ۱۴۰۱ اخذ و اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه تامین شد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته محدودیتی در خصوص زمینی که برای ساخت این بیمارستان تعیین شده است، وجود دارد چراکه زمین مجاور بیمارستان شهدای لنجان که به این مهم اختصاص یافته در اختیار شهرداری زرین شهر است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما رایزنی‌هایی به منظور انتقال این زمین برای احداث بیمارستان جایگزین ۴۰۰ تختخوابی داشتیم چرا که تلاش می‌کنیم مانع از تخریب بخش‌هایی از بیمارستان شهدا و بروز خلل در روند خدمات‌رسانی به مردم شویم.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مدیران مربوطه در شهرستان تصمیم گرفته‌اند که زمین مجاور بیمارستان را تغییر کاربری داده و بیمارستان جدید در آن ساخته شود بنابراین فرآیند قانونی آن در حال طی شدن است تا بعد از الحاق زمین بلافاصله این پروژه وارد فاز اجرایی شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi