جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از طرح جامع تفصیلی شهر اشترینان

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با تلاش های انجام و پیگیری های مستمر از طرح جامع تفصیلی شهر اشترینان رونمایی شد که این اقدام بسیار خوبی بوده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90225
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

رونمایی از طرح جامع تفصیلی شهر اشترینان

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و  مکاتبات صورت گرفته و مساعدت های دانشگاه علوم پرشکی اورژانس آبسرده افتتاح شد و در حال ارائه خدمات به مردم آن منطقه است.

وی افزود: همچنین در روزهای اخیر به همراه مدیرکل  ورزش و جوانان و جمعی از معتمدین بخش شیروان کلنگ زمین چمن مصنوعی فوتبال بخش شیروان به زمین زده شد لازم به ذکر است که چندین زمین چمن مصنوعی روستایی دیگر به زودی در حوزه انتخابیه کلنگ زنی خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: در راستای پیگیری های انجام شده یک دستگاه خودرو آتش نشانی چند منظوره ( GPFT) در اختیار شهرداری اشترینان جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم عزیز این بخش قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با تلاش های انجام و پیگیری های مسمتر از طرح جامع تفصیلی شهر اشترینان رونمایی شد که این اقدام بسیار خوبی بوده است باید گفته شود پیش از این شهر تاریخی اشترینان همانند روستاها به صورت طرح هادی مدیریت می شد و طرح جامع تفصیلی شهر اشترینان از مطالبات دیرینه مردم عزیز بود که با پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته این طرح شهری ابلاغ گردید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi