شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت پروژه لوله گذاری رودخانه جره شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: از روند اقدامات لوله گذاری در رودخانه جره کوهمره سرخی بازدید به عمل آمد و بر تسریع در انجام این روژه تاکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90207
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری جهت پروژه لوله گذاری رودخانه جره شیراز

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از روند اقدامات سازمان آب منطقه ای در رودخانه جره کوهمره سرخی داشتم و بر تسریع پروژه لوله گذاری رودخانه جره تاکید شد.

وی افزود: در این بازدید آقای بدری رییس سازمان آب منطقه‌ای استان فارس، بهروزی مدیر عامل آبفای شیراز و جمعی از مسئولان و اهالی منطقه حضور داشتندکه آخرین اقدامات مربوط به لوله گذاری در رودخانه جره مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: همچنین بازدیدی از روستاهای چنارفاریاب و مسقان داشتم که ضمن بررسی مشکلات این روستاها در گفت و گوی تلفنی با مدیران مربوطه این مشکلات را بررسی تا اقدامات لازم انجام شود. 

ایننماینده مردم در مجلس بیان کرد: موضوع شور شدن رودخانه جره و گنبد نمکی سال هااست که مردم منطقه را آزار داده و موجب آسیب جدی به درختان و فضای سبز شده است که با تکمیل عملیات لوله گذاری و تغییر مسیر جریان آب می توان از این معضل بزرگ تا حد زیادی رهایی یافت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi