جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه اهواز: 80 درصد از زنان ما حامی حجابند/برخورد دستگاه قضا با مراکز مروج فساد استمرار یابد

به گزارش کرونا از اهواز، حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: نظام اسلامی از حجاب کوتاه نمی‌آید چرا که حجاب نشانه هویت زن اسلامی است و بالغ بر ۸۰ درصد زنان مسلمان طرفدار حجاب‌اند. وی افزود:مومنین وظیفه ما در باب حجاب تذکر زبانی است وظیفه مسوولین هم برنامه ریزی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90193
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

کرونا :

امام جمعه اهواز: 80 درصد از زنان ما حامی حجابند/برخورد دستگاه قضا  با مراکز مروج فساد استمرار یابد

به گزارش کرونا از اهواز، حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: نظام اسلامی از حجاب کوتاه نمی‌آید چرا که حجاب نشانه هویت زن اسلامی است و بالغ بر ۸۰ درصد زنان مسلمان طرفدار حجاب‌اند.

وی افزود:مومنین وظیفه ما در باب حجاب تذکر زبانی است وظیفه مسوولین هم برنامه ریزی است مراکزی که ترویج فساد می‌کنند باید بسته شوند از دستگاه قضا بابت برخورد با این مراکز فساد تشکر می‌کنیم و خواهان استمرار برخورد با قانون شکنان هستیم.

وی در عین حال با اشاره به دغدغه‌ی رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل اقتصادی تصریح کرد: سخنان بسیار مهم رهبر معظم انقلاب چند نکته داشت که عمده آن در خصوص معیشت بود که دغدعه حداقل ۱۶ ساله رهبری است.

موسوی‌فرد با بیان اینکه ملت ما تا کنون تمامی سختی‌ها را تحمل کردند، گفت: این امت در سخت‌ترین شرایط پای انقلاب ایستاده‌اند و امروز نباید مشکل معیشت داشته باشند.

امام جمعه اهواز در عین حال با تاکید بر رسیدگی به قشر فرهنگی، گفت: دولت انقلابی به همه اقشار به خصوص فرهنگیان توجه می‌کند و کار مهم دولت در آموزش و پرورش را نباید فراموش کنیم .

موسوی‌فرد با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: امسال سالی ویژه است و با توجه به اینکه هفته‌ی آینده روز قدس است همگان از کوچک و بزرگ باید برای مبارزه با استکبار جهانی در صحنه حضور داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به شب‌های قدر افزود: یکی از بهترین اعمال در شب قدر، تفکر و برنامه ریزی برای یک سال است. بهترین ظرفیت در شب قدر برای همه ما فراهم است و باید تلاش کنیم تا بهترین را برای خود رقم بزنیم.

خبر خوب برای روستانشینان چاروسایی/اعتبار 400 میلیاردی برای توسعه ارتباطات بخش چاروسا
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi