پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زیارت حرم حضرت عباس(ع) در نمایشگاه قرآن+عکس

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا غرفه حرم حضرت عباس (ع) در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم یکی از بخش‌های محبوب نمایشگاه امسال است که بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه ضمن توسل به قمر منیر بنی هاشم با ماکت حرم نورانی آن حضرت عکس یادگاری می‌گیرند و از پرچم گنبد حرم مطهر آن حضرت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90160
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

زیارت حرم حضرت عباس(ع) در نمایشگاه قرآن+عکس

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا غرفه حرم حضرت عباس (ع) در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم یکی از بخش‌های محبوب نمایشگاه امسال است که بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه ضمن توسل به قمر منیر بنی هاشم با ماکت حرم نورانی آن حضرت عکس یادگاری می‌گیرند و از پرچم گنبد حرم مطهر آن حضرت تبرک می‌جویند.

زیارت حرم حضرت عباس(ع) در نمایشگاه قرآن+عکس 6

احمد کعبی مسئول غرفه مجمع علمی قرآن کریم در آستان قدس عباسی (العتبه العباسیه المقدسه) نمایشگاه بین‌المللی قرآن، درباره فعالیت‌ها و انگیزه حضور در نمایشگاه گفت: شرکت در این نمایشگاه به منظور بیان نقش آستان قدس عباسی در فعال‌سازی فرهنگ قرآنی در سطوح مختلف تفسیر، تألیف، اجراء، خوشنویسی و چاپ از طریق تشکیلات مجمع علمی قرآن کریم است.

زیارت حرم حضرت عباس(ع) در نمایشگاه قرآن+عکس 7

وی به چاپ تعدادی قرآن با خط خوشنویسان عراقی در چاپخانه‌های آستان قدس عباسی اشاره‌ کرد و افزود: یکی از قرآن‌ها به قلم هزار و ۷۵۰ نفر از زائرانی است که مسیر نجف تا کربلا را در اربعین طی کرده‌اند و اسامی آنان از سراسر جهان در قرآن کنار آیه‌ها، نوشته شده است.

زیارت حرم حضرت عباس(ع) در نمایشگاه قرآن+عکس 8
مصحف نگارش شده در عتبه عباسی

کعبی حضور در نمایشگاه را کسب دستاوردهای فکری و قرآنی عنوان کرد و گفت: امید داریم با طراحی زیبای دکور غرفه در نمایشگاه، که شبیه به گنبد و بارگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) است، تمایزی با دیگر غرفه‌ها داشته باشیم.

وی در آخر از نصب پرچم گنبد حرم حضرت عباس (ع) در نمایشگاه خبر داد و افزود: امیدواریم که نتیجه‌ کار، شایسته نمایندگی از آستان قدس عباسی به ویژه جنبه‌‌های قرآنی آن باشد.

زیارت حرم حضرت عباس(ع) در نمایشگاه قرآن+عکس 9
پرچم گنبد حرم حضرت عباس در نمایشگاه قرآن

پایان پیام/ ت ۱۱۶

مدیرکل اداری ومالی استانداری: اردوهای راهیان نور اثرگذاری مهمی در رفتار و اخلاق کارکنان دارد
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi