شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشریح اقدامات بخشدارمرکزی گچساران در تعطیلات نوروزی

علی محمد آقایی در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از سوی دهیاری های روستاهای بخش مرکزی گچساران با همکاری شهرداری و محیط زیست اقدامات خوبی برای رفاه گردشگران و حفاظت از محیط زیست در ایام تعطیلات نوروزی انجام شده است.  وی بیان کرد: در تعطیلات نوروز ۱۰ هزار عدد کیسه زباله بین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90139
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

کرونا :

تشریح اقدامات بخشدارمرکزی گچساران در تعطیلات نوروزی

علی محمد آقایی در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از سوی دهیاری های روستاهای بخش مرکزی گچساران با همکاری شهرداری و محیط زیست اقدامات خوبی برای رفاه گردشگران و حفاظت از محیط زیست در ایام تعطیلات نوروزی انجام شده است.

 وی بیان کرد: در تعطیلات نوروز ۱۰ هزار عدد کیسه زباله بین گردشگران و مسافران نوروزی توسط دهیاری های روستای بخش مرکزی گچساران با همکاری شهرداری و محیط زیست توزیع شده است.

 بخشدار مرکزی گچساران تصریح کرد: این میزان کیسه زباله در مناطق گردشگری دشتک دیل، گناوه لری، قلات، جهادآباد، نارک، هسته کوه، ریگون و برخی از مناطق پر بازدید توزیع گردید.

 آقایی عنوان کرد: برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی در مناطق پر بازدید گناوه لری، دشتک دیل و جهادآباد ۴ تانکر آب( هرکدام ۱۰ هزار لیتر) با همکاری شرکت نفت، آبفا و امور عشایر برای استفاده عمومی گردشگران و مسافران نوروزی مستقر شد.

 وی گفت: از همان ابتدای تعطیلات نوروز تا۱۳ فروردین ماه در مناطق عنوان شده ۱۳ ماشین خاور امیکو زباله توسط دهیاری های بخش مرکزی روستاهای گچساران جمع‌آوری شد. بخشدار مرکزی گچساران خاطرنشان کرد: در منطقه سراب ننیز پارک ۱۲ هکتاری خدمات سرویس بهداشتی، آلاچیق، آب آشامیدنی و برق خدمات خوبی به صورت شبانه روزی از سوی دهیاری این روستا به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه شد.

 آقایی با اشاره به اینکه در ایام نوروز در روستای سراب ننیز ۴ خاور امیکو زباله از سوی دهیاری این روستا جمع‌آوری گردید، افزود: در دو روستای امامزاده جعفر و تلخاب شیرین با همکاری آموزش و پرورش اسکان مسافران نوروزی صورت گرفته است.

درد و دل کارکنان شهرداری سی‌سخت با مدیر استانی/ جیب خالی بی‌انگیزیگی ایجاد می‌کند
دنبال کنید

 بخشدار مرکزی گچساران ادامه داد: ماموران پلیس و پاسگاه های انتظامی مناطق دهستان های مرکزی نیز به‌خوبی امنیت مسافران و گردشگران را برقرار کردند.

 آقایی اضافه کرد: برای اولین بار پلیس راه در راه های روستایی اعم از جهاد آباد، گناوه لری، دیل و باباکلان در مسیر تردد گردشگران و مسافران نوروزی مستقر شده بودند.

 وی با اشاره به اینکه آتش نشانی نیز مستقر در روستاها آماده و پای کار بودند گفت: جا دارد از تمامی مسئولان و کسانی که ما را در بهتر برگزار کردن تعطیلات نوروزی برای مسافران یاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

تشریح اقدامات بخشدارمرکزی گچساران در تعطیلات نوروزی 6

تشریح اقدامات بخشدارمرکزی گچساران در تعطیلات نوروزی 7

تشریح اقدامات بخشدارمرکزی گچساران در تعطیلات نوروزی 8

تشریح اقدامات بخشدارمرکزی گچساران در تعطیلات نوروزی 9

 

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi