جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای آسفالت جاده های اسفراین، بام و صفی آباد

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری برای آسفالت جاده های اسفراین، بام و صفی آباد اختصاص داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90085
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

اختصاص اعتبار برای آسفالت جاده های اسفراین، بام و صفی آباد

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر  نشستی با بخشدار، اعضای شورای بام و صفی آباد و جمعی از نمایندگان شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش بام به منظور بررسی مشکلات این شهرستان در زمینه های اشتغال،کشاورزی، آبخیزداری، تعیین تکلیف مسیر بام دوغایی ، شهرک صنعتی بکرآباد ، ایجاد صنایع تبدیلی ، منابع طبیعی و آب شرب برگزار شد تا برای رفع این موضوعات اقدامات لازم انجام گیرد. 

وی افزود: این منطقه با توجه به داشتن ظرفیت نیروی انسانی اثرگذار در این سال ها مورد بی توجهی قرار گرفته بود بر این اساس تلاش کردیم تا با ارتقاء این منطقه به شهرستان به عنوان کلید توسعه قدم های موثری را برداشته باشیم، علی رقم کمبود شاخص جمعیت توانستیم با کمک دولت انقلابی، بام و صفی آباد را به شهرستان ارتقاء دهیم که این امر باعث بازگشت نیروی انسانی به شهرستان و تحول خواهد شد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس با بیان اینکه کشاورزی بام و صفی آباد نیازمند توجه ویژه است بیان کرد: کشاورزی بام، قنوات، آبخیزداری و… نیازمند توجه و اعتبار است و بنده هم پشتیبانی خواهم کرد تا مشکلات در حوزه کشاورزی کاهش یابد و بتوانیم بام را در این حوزه توسعه دهیم.

این نماینده مردم در مجلس درمورد اقدامات صورت گفته در حوزه راه های بخش بام نیز اظهار کرد: راه های باقیمانده همگی در سال جاری آسفالت خواهد شد و برای مسیر اسفراین-بام-دوغایی که یک ردیف خالی بود در سفر رییس جمهور اعتبار ۲۰۰ میلیاردی اختصاص داده شد که به زودی شروع به کار خواهد کرد تا مردم آثار آن را مشاهده کنند.

حماسه دیگری در یوم الله 13 آبان رقم خواهد خورد/نبود روشنایی در تپه نورالشهدا ولزوم پیگیری آن+تصاویر
دنبال کنید

وی در پایان در مورد فعال شدن شهرک صنعتی عنوان کرد: حال که ارتقاء این منطقه میسر شده تمام سعی خود را به کار خواهم گرفت تا یک مجموعه صنعتی در این شهرستان راه اندازی کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi