دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

از تعریض جاده‌های مسیرهای حادثه‌خیز تا کاهش ۲۲ درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در دیدار فرماندهی انتظامی، معاونین و مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سال نو از اقدامات نیروی انتظامی در سالی که گذشت، قدردانی کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد جزء سه استان آرام و امن کشور در سال گذشته بود. استاندار کهگیلویه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90082
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

از تعریض جاده‌های مسیرهای حادثه‌خیز تا کاهش ۲۲ درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در دیدار فرماندهی انتظامی، معاونین و مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سال نو از اقدامات نیروی انتظامی در سالی که گذشت، قدردانی کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد جزء سه استان آرام و امن کشور در سال گذشته بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخش زیادی از عملکرد خوب و رضایت‌بخش سال گذشته نتیجه تلاش اعضای شورای تامین استان بود.

وی با اشاره به بافت منطقه‌ای، طایفه‌ای و عشیره‌ای در استان و اختلاف‌هایی که میان طوایف وجود دارد، افزود: اقدامات خوبی جهت رفع اختلاف میان طوایف صورت گرفت.

از تعریض جاده‌های مسیرهای حادثه‌خیز تا کاهش ۲۲ درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد 4

 

دکتر احمدزاده به جلسه‌ای که در وزارت کشور پیرامون وضعیت تصادفات با حضور وزیر کشور، وزیر راه، رئیس پلیس راهور ناجا و دیگر مسئولان برگزار شد اشاره و عنوان کرد: در این جلسه اعلام کردیم که نباید کهگیلویه و بویراحمد را با استان‌هایی که جاده اتوبان دارند مقایسه کرد.

وی با اشاره به اینکه استان فاقد جاده اتوبان است ، بیان کرد: تعداد جاده‌های دو بانده استان هم محدود هستند.

دکتر احمدزاده با بیان اینکه سال گذشته ۳۸ کیلومتر نیوجرسی در استان انجام گرفت، از ادامه نصب نیوجرسی در جاده‌ها و محورهای استان در سال جدید خبر داد و گفت: تعریض جاده‌های مسیرهای حادثه‌خیز استان در سال جدید در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: دفتر محرومیت‌زدایی مجلس شورای اسلامی قول مساعد جهت دو بانده شدن جاده‌های استان را دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با تخصیص اعتبار و دوبانده شدن جاده‌های استان در آینده شاهد تحول عظیم در حمل و نقل استان خواهیم بود.

آمادگی برای راه‌اندازی کتابخانه عمومی در بی بی حکیمه خاتون(س) اعلام کرده‌ایم
دنبال کنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محورهای کهگیلویه و بویراحمد در طول شبانه‌روز مسیر تردد چند هزار خودروی شوتی است که می‌طلبد هر چه سریعتر در منطقه میمند پاسگاه مستقر شود.

از تعریض جاده‌های مسیرهای حادثه‌خیز تا کاهش ۲۲ درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد 5

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای استقرار پاسگاه میمند اختصاص داده می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت استقرار پاسگاه آمار تصادفات کمتر خواهد شد.

در ادامه فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار احداث پاسگاه میمند در حال انجام است.

سردار کیقباد مصطفایی در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت طرح نوروزی پلیس و کاهش حوادث منجر به فوت پرداخت و گفت: در تعطیلات نوروزی سال گذشته ۲۲ نفر در محورهای استان جان خود را از دست دادند اما این آمار در نوروز ۱۴۰۲ به ۱۸ نفر کاهش یافت‌.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی سفرها در تعطیلات نوروز امسال گفت: حوادث رانندگی منجر به فوت ۲۲ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi