جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برش استانی و آموزش و پرورشی شعار سال باید تعریف شود

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: برش استانی و آموزش و پرورشی شعار سال را باید تعریف شود؛ چراکه آموزش و پرورش به ویژه در حوزه فرهنگ سازی نقش بسیار مهمی دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90079
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

برش استانی و آموزش و پرورشی شعار سال باید تعریف شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ علیرضا عباسی  نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: جایگاه معلمی بسیار رفیع است و با توجه به این جایگاه رفیع نباید وجه المصالحه جریان‌های سیاسی قرار گیرد.

وی با اشاره به موضوع رتبه بندی معلمان افزود: کسانی که به دنبال مقاصد سیاسی خود بودند در دوره مسئولیت خود حتی جرأت نزدیک شدن به رتبه بندی را هم نداشتند و این افراد نمی‌توانند امروز منتقد باشند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: رتبه بندی معلمان کار بسیار بزرگی است که از افتخارات نظام و این مجلس و دولت فعلی محسوب می‌شود، که نیاز است تا واقعیت‌های آن تبیین بیشتری صورت گیرد چرا که طبیعی است که در انجام کارهای بزرگ ممکن است خطاهایی نیز واقع گردد.

عباسی با اشاره به حوادث اخیر کشور نقش آموزش و پرورش را بسیار حیاتی عنوان کرد و گفت: همه این حوادث به ما نشان داد آموزش و پرورش باید تقویت شود.

وی در ادامه عنوان کرد: مسئله امید آفرینی در آموزش و پرورش بسیار مهم است و نیاز است برای معلمان نیز اردوهای همچون راهیان پیشرفت برگزار گردد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس  با اشاره به شعار سال خاطرنشان کرد: برش استانی و آموزش و پرورشی شعار سال را باید تعریف شود؛ چراکه آموزش و پرورش به ویژه در حوزه فرهنگ سازی نقش بسیار مهمی دارد./

مناطق گردشگری شهرستان باشت مملو از مسافران و گردشگران از سراسر کشور+تصاویر
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi