چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت ایجاد آموزش و پرورش مستقل در شهر صدرا اخذ شد

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تمام موافقت های ایجاد ناحیه مستقل آموزش و پرورش در شهر صدرا گرفته شده و پیش بینی می شود به فضل الهی این ناحیه تا پیش از سال تحصیلی جدید در این شهر مستقر شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90076
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

موافقت ایجاد آموزش و پرورش مستقل در شهر صدرا اخذ شد

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت:  تمام موافقت های ایجاد ناحیه مستقل آموزش و پرورش در شهر صدرا گرفته شده و پیش بینی می شود به فضل الهی این ناحیه تا پیش از سال تحصیلی جدید در این شهر مستقر شود.

وی افزود: همچنین  پیگیری هایی نیز در جهت احداث تصفیه خانه غرب صدرا صورت پذیرفته است که پس از افتتاح تصفیه خانه شرق صدرا، با ایجاد این تصفیه خانه در آینده مشکل این حوزه نیز حل می شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در موضوع تامین آب صدرا نیز با اتمام خط انتقال آب از خط دوم سد درودزن به شیراز و صدرا که در حال انجام است یکی از نیازهای جدی صدرا مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم شیراز در خصوص راه های دسترسی صدرا نیز عنوان کرد: توافقات و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که با تامین منابع در صدد هستیم همه راه های دسترسی تکمیل شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته، به دنبال این هستیم که صدرا یک شهرستان مستقل باشد لذا پیشنهادی را به وزارت کشور داده ایم که شهری چون صدرا با ۲۰۰هزار نفر جمعیت جدا از قوانین دیگر تقسیمات کشوری، مشمول این قانون شود در برنامه هفتم توسعه کشور موضوع شهرستان شدن شهری چون صدرا حتما در قالب کلی دیده خواهد شد تا مشکلی برای ارتقای این نمونه از شهرستان ها وجود نداشته باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان بر هماهنگی دستگاه ها برای ایجاد زیرساخت ها در صدرا تاکید و بیان کرد: تمام تلاش خود را باید بر ایجاد زیرساخت ها در عرصه های مختلف در صدرا متمرکز کنیم./

ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات گندم‌کاران
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi