شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقاط ضعف و قوت مجموعه آموزش و پرورش استان البرز شناسایی شود

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: نقاط ضعف و قوت مجموعه آموزش و پرورش استان البرز شناسایی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90070
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

نقاط ضعف و  قوت مجموعه آموزش و پرورش استان البرز شناسایی شود

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت؛  علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم ضمن عرض خداقوت به مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان و تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن، فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال را دستورالعمل همه فعالیت‌ها به ویژه در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: باید در همین راستا نقاط ضعف و نقاط قوت هر دستگاهی از جمله مجموعه آموزش و پرورش استان شناسایی شود.

وی افزود: استان البرز عقب ماندگی فراوانی در تمامی بخش‌ها از جمله آموزش و پرورش دارد و به معنی واقعی کلمه زیرساخت‌های لازم برای یک استان را دریافت نکرد و ما حقیقتاً عقب ماندگی‌های مختلفی داریم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش رتبه بندی بعد از ۱۱ سال به شکل جدی مجلس یازدهم ورود کرد. در زمانیکه مشکلی در پرداخت به وجود آمد همه تلاش خود را در پیگیری از سازمان برنامه و ریاست جمهوری و همه ارکان داشتیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را برای ارتقا شأن و جایگاه معلم به کار خواهیم بست./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi