شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل پرداخت معوقات پزشکان متخصص سرپل ذهاب موقتا حل شد

نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی از حل موقت مشکل پرداخت معوقات پزشکان متخصص سرپل ذهاب خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90061
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

مشکل پرداخت معوقات پزشکان متخصص سرپل ذهاب موقتا حل شد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: معوقات پزشکان متخصص در استان‌های مختلف کشور موجب نگرانی و اعتراض پزشکان متخصص شد که اعتراضاتی را به دنبال داشت و در استان کرمانشاه نیز این موضوع موجب اعتراض جمعی از پزشکان متخصص در سه ماه گذشته شد.

وی افزود: پزشکان متخصص فعال در شهرستان سرپل ذهاب نیز اعتراضاتی به این موضوع داشتند که جلسات متعددی با این پزشکان برگزار و اعتراضات و دغدغه‌های آنها به دانشگاه علوم پزشکی استان انتقال داده شد.

ایننماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: جلسه‌ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در سرپل ذهاب برگزار و مقرر شد بعد از تعطیلات سه ماه از معوقات در ردیف‌های مختلف به صورت یکجا پرداخت شود و خوشبختانه فعالیت پزشکان متخصص در سرپل ذهاب از سر گرفته شد و درمانگاه تخصصی بیمارستان و مطب‌های شخصی این پزشکان فعال شده است.

حیدری بیان کرد: اعتراض و تحصن پزشکان متخصص خصوصاً در مناطق محروم بسیار تأثیر گذار است و حضور و فعالیت پزشکان متخصص در بیمارستان با توجه به بیماری انفلونزایی که در جامعه وجود دارد باعث دلگرمی مردم می‌شود و انتظار داریم که پزشکان عزیز در مطب شخصی، درمانگاه شبکه بهداشت و درمانگاه بیمارستان حضوری مستمر داشته باشند.

نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبه پزشکان متخصص مطالبه‌ای به حق است، گفت: از وزارت بهداشت انتظار است که معوقات پزشکان کشور و همچنین پزشکان متخصص فعال در حوزه انتخابیه را در موعد مقرر پرداخت کند تا شاهد اعتراض پزشکان و نارضایتی مردم نباشیم./

توسعه روستایی زیربنای پیشرفت و عدالت در جامعه اسلامی است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi