جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برآورد ۱۴ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان گرمسار

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: ۱۴ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان گرمسار برآورد هزینه شده که دستور و ابلاغ وزیر بهداشت را نیز دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90058
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

برآورد ۱۴ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان گرمسار

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در جلسه با معاون پشتیبانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کمبودهای بیمارستان گرمسار اشاره کرد و گفت: یکی از نیازهای شهرستان، چیلر بیمارستان معتمدی گرمسار است که خوشبختانه مناقصه آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح تجهیز، نیاز به پول اولیه بود که دانشگاه علوم پزشکی سمنان می‌بایست قدری چابک تر این موضوع را پیگیری می‌کرد، افزود: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت خوشبختانه پنج میلیارد تومان پیش پرداخت به حساب دانشگاه علوم پزشکی سمنان واریز شد که به زودی پیمانکار، کار را آغاز کند.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه امیدواریم که کار تجهیزات بیمارستان معتمدی گرمسار به تابستان و فصل گرما موکول نشود چرا که مردم دچار مشکل خواهند شد، بیان کرد: یکی از گلایه‌هایی که در ستاد وزارت بهداشت نیز صورت گرفته بود این است که دانشگاه علوم پزشکی نباید منتظر بماند تا اعتبارات بیایند و باید قدری چابک تر عمل شود.

مطهری با بیان اینکه ما نیز از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان می‌خواهیم که مجموعه پشتیبانی خود را بسیج کرده تا تجهیزات بیمارستان معتمدی گرمسار، نصب شود، بیان کرد: ۱۴ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان گرمسار برآورد هزینه شده که دستور و ابلاغ وزیر بهداشت را نیز دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi