شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تسریع در اجرای کار‌های مطالعاتی پروژه انتقال آب غدیر به شهرستان های شوش و کرخه

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای مطالعاتی پروژه انتقال آب غدیر به شهرستان‌های شوش و کرخه آغاز شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90043
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

ضرورت تسریع در اجرای کار‌های مطالعاتی پروژه انتقال آب غدیر به شهرستان های شوش و کرخه

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر با مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان دیدار و گفت و گویی داشتم که در این نشست در خصوص حل مسائل و مشکلات مردم و کشاورزان حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: در نشست با مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان خواستار اصلاح و کاهش تعرفه آب بهای کشاورزی زمین های مسیر رودخانه شاوور شدم که مقرر شد نسبت به این مطالبه، تعرفه حق آب بهای فصلی کشاورزی به دائمی تبدیل و یک برابر محاسبه شود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس عنوان کرد: یکی دیگر از مطالبات مطرح شده استفاده از آب غدیر برای شهرهای کرخه و شوش است که در این نشست بر لزوم تسریع در مطالعات کارشناسی پروژه آبرسانی به شوش و کرخه از لوله انتقال آب غدیر برای جذب اعتبارات لازم این پروژه تاکید شد.

کعب عمیر عنوان کرد: براساس گفته های مدیران سازمان آب و برق خوزستان کار مطالعاتی پروژه انتقال آب غدیر به شهرستان های شوش و کرخه شروع شده است که انتظار می رود در انجام کارهای مطالعاتی اهتمام جدی داشته باشند تا هرچه سریعتر این پروژه انجام شود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بیان کرد: اصلاح رقم عملکرد کاشت و تولید شلتوک زمین های کشاورزی شهرستان های شوش و کرخه در راستای کاهش مبالغ جرایم پرداخت شده توسط برنج کاران نیز یکی دیگر از موضوعاتی بود که در نشست با مدیران سازمان آب و برق و جهاد کشاورزی مطرح شد و  البته قول مساعد برای این موضوع داده شد./

لنجان، نیازمند زیرساخت‌های مختلف درمانی، آموزشی، بهداشتی و ورزشی است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi