سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مادر شهید حیدری؛ میلاد امام حسینی بود و فدای امام حسین شد

صغری راستین مادر شهید حیدری در حاشیه مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر فرزند شهیدش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت:  پسرم فدای سر ابا عبداالله حسین، فرزند دلبندم عاشق امام حسین(ع) بود و فدای امام حسین شد. وی اضافه کرد: عشق و ارادت شهید میلاد حیدری به امام حسین(ع) قلبی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90004
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

مادر شهید حیدری؛ میلاد امام حسینی بود و فدای امام حسین شد

صغری راستین مادر شهید حیدری در حاشیه مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر فرزند شهیدش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت:  پسرم فدای سر ابا عبداالله حسین، فرزند دلبندم عاشق امام حسین(ع) بود و فدای امام حسین شد.

وی اضافه کرد: عشق و ارادت شهید میلاد حیدری به امام حسین(ع) قلبی و با تمام وجود بود، میلاد، امام حسین را دوست داشت و امام حسینی بود و فدای حضرت زینب(س) شد.

مادر شهید حیدری از حضور پرشور و انقلابی مردم در مراسم تشییع فرزند قدرداتی کرد و گفت: از مردم خیلی تشکر می‌کنم و انتظار دارم راه شهیدم را ادامه دهند مخصوصا دختران و پسران جوان میهن اسلامی رهروان واقعی شهدا باشند.

وی با تاکید براینکه شهید میلاد و سایر شهدای اسلام در راه دفاع از دین، اسلام، ارزش های دینی، حجاب و رهبر عزیزمان خون خود را فدا کردند، اذعان کرد:  پدر میلاد از نظامی ها بود اما میلاد کاری کرد حتی از پدرش در ایثار و گذشت جلو زد.

گفتنی است؛ پاسدار رشید اسلام “میلاد حیدری” از مدافعان حرم، سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید حیدری اصالتاً اهل روستای وینسار شهرستان قروه است که در شهرستان قرچک سکونت داشت.

این شهید والامقام در هنگام شهادت ۳۲ سال داشت و از وی ۲ فرزند ۶ و سه ساله به یادگار باقی مانده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi