پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون استاندار: به بی‌حجاب‌ها در دستگاه‌ها دولتی و خدمات‌رسان کهگیلویه و بویراحمد خدمت ارائه نمی‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، نشست شورای عفاف و حجاب به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دبیری حوزه فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.  در همین خصوص سید جواد هاشمی‌مهر با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب و نقشه های دشمنان برای از بین بردن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90001
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

معاون استاندار: به بی‌حجاب‌ها در دستگاه‌ها دولتی و خدمات‌رسان کهگیلویه و بویراحمد خدمت ارائه نمی‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، نشست شورای عفاف و حجاب به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دبیری حوزه فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 در همین خصوص سید جواد هاشمی‌مهر با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب و نقشه های دشمنان برای از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه گفت: این مسئله به اندازه‌ای مهم و حائز اهمیت است که در تعطیلات ایام نوروز دو جلسه به ریاست وزیر کشور برگزار و در این زمینه بیانیه‌ای صادر شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی مورد حمایت همه جانبه دستگاه‌های امنیتی و حراستی قرار دارد تا در زمینه مقابله با بدحجابی اقدامات لازم انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت و اهمیت موضوع حجاب و عفاف بیان کرد: دستورالعمل و بخشنامه در راستای حجاب و عفاف به دستگاه‌ها و شهرداری‌ها برای کنترل اماکن ارسال می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری با تاکید بر اینکه جلسات عفاف و حجاب به صورت هفتگی برگزار شود، بر جلوگیری از ورود خانم‌هایی که کشف حجاب کردند به ادارات و دستگاه‌های دولتی، نهادها، مکان‌های گردشگری و پارک‌ها تاکید کرد.

 هاشمی‌مهر افزود: دستگاه‌های اداری و خدمات رسان حق هیچ گونه خدمات‌رسانی به خانم‌هایی که کشف حجاب کردند را ندارند و از ورود آنها به دستگاه و مراکز خدماتی جلوگیری شود.

 وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های متولی، بازار را کنترل کنند تا شاهد بی‌حجابی در سطح جامعه نباشیم، گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در این زمان حساس و مهم که دشمن در تلاش برای از بین بردن عفت و حیاء و حجاب زنان ایرانی است به فراموشی سپرده نشود.

واکنش مدیرکل آموزش و پرورش به حواشی اخیر فرهنگیان/ معلمان هرگز با دشمن همراه نخواهد شد
دنبال کنید

 معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای مقابله با بی‌حجابی در جامعه مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها هستیم و در صورت همکاری دستگاه‌ها و کنترل بازار با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های متولی در زمینه حجاب و عفاف احساس مسئولیت کرده و در جلسات عفاف و حجاب به جای ارائه گزارش عملکرد، طرح و برنامه عملیاتی برای مقابله با بدحجابی ارائه دهند.

معاون استاندار با بیان اینکه نباید از جهاد تبیین غافل شویم تاکید کرد: در روزهای ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر به این موضوع پرداخته شود و دستگاه‌ها در حوزه ماموریتی خود اجازه کشف حجاب و مواردی از این قبیل را ندهند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری هم به اقدمات حوزه فرهنگی استانداری در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: پارسال با همکاری پلیس و سایر دستگاه های فرهنگی از تفرج‌گاه‌ها و اماکن گردشگری بازدید و تذکرات لازم در زمینه بدحجابی و سایر مسائل داده شد.

مسعود نوری خاطرنشان کرد: اقدامات حوزه فرهنگی و اجتماعی استانداری در سال ۱۴۰۱ کم نظیر بود و همین موضوع باعث شد که از استان های خوب کشور در این زمینه به شمار بیایم.

وی اظهار داشت: در سال جدید برنامه های مهم و موثری در حوزه عفاف و حجاب خواهیم داشت.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi