جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدار تعریزات حکومتی به فعالان بازار/ برخورد قانونی و قضایی با اختلالگران

به گزارش کرونا از یاسوج، گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر بازار در راستای طرح ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دنا و همراهی دستگاه‌های تنظیم‌گر بازار شامل اداره صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، بهداشت، نیروی انتظامی، صدا و سیما برگزار شد. این برنامه با هدف پیشگیری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89890
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

هشدار تعریزات حکومتی به فعالان بازار/ برخورد قانونی و قضایی با اختلالگران

به گزارش کرونا از یاسوج، گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر بازار در راستای طرح ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دنا و همراهی دستگاه‌های تنظیم‌گر بازار شامل اداره صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، بهداشت، نیروی انتظامی، صدا و سیما برگزار شد.

این برنامه با هدف پیشگیری از تخلفات صنفی به خصوص گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار و عدم رعایت مقررات و موازین بهداشتی، به صورت مستمر در حال برگزاری است.

در اجرای این طرح، اکیپ گشت به مناسبت ماه مبارک، در ساعات پیش از اذان مغرب، از بازار بخش پاتاوه به صورت میدانی بازرسی به عمل آورده و دستورات فوری قضایی در برخورد با واحدهای صنفی متخلف صادر شد.

همچنین به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ایجاد تعادل و ثبات بازار در توزیع و عرضه اقلام اساسی، تذکرات قانونی و قضایی لازم به این واحدها، داده شد. 

در همین خصوص رئیس تعزیرات شهرستان دنا افزود: در راستای جلب رضایت شهروندان عزیز و با تمهیدات اندیشیده شده، تدابیری اتخاد شد تا دستگاه های ذیربط کمبودهای موجود در کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مصرف کنندگان را تامین و توزیع کنند.

مصطفی دانش تصریح کرد: دولت در کشف تخلفات بازار، به همکاری شهروندان محترم نیازمند است لذا توقع داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازار با سامانه های ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

وی با هشدار به فعالان بازار گفت:  تعزیرات حکومتی در برخورد با کسانی که قصد اخلال در نظم بازار و سوداگری نامشروع از این طریق را دارند، هیچ مسامحه و اغماضی نخواهد کرد و حداکثر ظرفیت های قانونی و قضایی موجود را بکار خواهد گرفت.

کمک‌های بلاعوض به گردن کلفت‌های بستر رودخانه‌ها تعلق نمی‌گیرد
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi