سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید بیش از ۸۴ هزار نفر از جاذبه های گچساران/پربازدیدترین جاذبه کجا بود؟

روانبخش دیهیم در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هرساله مسافران و گردشگران بسباری از سایر نقاط کشور گچساران را برای مسافرت های نوروزی خود انتخاب می کنند.   وی بیان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال تا کنون ۸۴ هزار و۸۰ نفر از جاذبه های طبیعی، تاریخی، مذهبی و تفریحی این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89875
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

بازدید بیش از ۸۴ هزار نفر از جاذبه های گچساران/پربازدیدترین جاذبه کجا بود؟

روانبخش دیهیم در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هرساله مسافران و گردشگران بسباری از سایر نقاط کشور گچساران را برای مسافرت های نوروزی خود انتخاب می کنند.

 
وی بیان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال تا کنون ۸۴ هزار و۸۰ نفر از جاذبه های طبیعی، تاریخی، مذهبی و تفریحی این شهرستان دیدن کردند.
 
فرماندار گچساران تصریح کرد: از این تعداد ۲۵ هزار و ۲۲ نفر در مراکز اقامتی گچساران اسکان داده شده اند.
 
دیهیم خوب عنوان کرد: این تعداد مسافر نوروزی در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مجتمع های گردشگری، مهمان پذیرها، خانه های مسافر، در کمپ کانکس و چادرهای مسافرتی و مراکز وابسته به آموزش و پرورش اسکان داده شدند.
 
وی گفت: گچساران به دلیل قرار گرفتن در مسیر استان‌های جنوبی و طبیعت بکر و سرسبز و وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و زیارتی مقصد بسیاری از مسافران است.
 
فرماندار گچساران تصریح کرد: حرم بی بی حکیمه (س)، دشتک دیل، گناوه لری و بارگاه امامزاده جعفر (ع) پر بازدیدترین جاذبه های طبیعی این شهرستان در تعطیلات نوروز امسال بوده اند.
 
دیهیم خوب بیان کرد: حرم بی بی حکیمه (س)، بارگاه امامزاده جعفر (ع)، باغ فردوس، دشتک دیل، قلات گناوه، آبشار کیوان لیشتر، سد کوثر، آبشار رودبال، آبشار هرجون و روستای موگ، کوشک گودنگون و مارین از مهمترین مناطق گردشگری گچساران است.
 
وی افزود: در تعطیلات نوروز امسال ستاد سفرهای نوروزی این شهرستان با تلاش های شبانه روز بر روند ارائه خدمات به مسافران نظارت دارند.
 
فرماندارگچساران اظهار کرد: برپایی نمایشگاه سوغات و هدایا در ورودی شهر دوگنبدان، جشن های نوروزگاه و توزیع اقلام تبلیغاتی از مهمترین برنامه های اجرا شده امسال برای نشاط بخشیدن به گردشگری در این شهرستان است.
انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳


مدیرکل آموزش و پرورش: با هرگونه کوتاهی در رعایت پروتکل‌ها برخورد جدی می‌کنم
دنبال کنید

منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi