چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

واکنش به افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه/عاملان به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند

به گزارش کرونا از یاسوج، کریم روزبهان با اشاره به اینکه در چند روز اخیر نرخ‌نامه‌ای از سوی یک واحد‌ تولیدی شن و ماسه استان در فضای حقیقی و مجازی به‌عنوان نرخ‌نامه مصوب منتشر شد، گفت: این موضوع با واکنش مسئولان این اداره مواجه شده است و این مهم با قید فوریت مورد پیگیری و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89854
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

کرونا :

واکنش به افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه/عاملان به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند

به گزارش کرونا از یاسوج، کریم روزبهان با اشاره به اینکه در چند روز اخیر نرخ‌نامه‌ای از سوی یک واحد‌ تولیدی شن و ماسه استان در فضای حقیقی و مجازی به‌عنوان نرخ‌نامه مصوب منتشر شد، گفت: این موضوع با واکنش مسئولان این اداره مواجه شده است و این مهم با قید فوریت مورد پیگیری و پیگرد قرار گرفت.

رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین خصوص نشست کمیته شن و ماسه استان با حضور معاون امور اقتصادی استاندار، معاون امور عمرانی استاندار، تعزیرات حکومتی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این کمیته مستندات و اسنادی که نمایندگان شن و ماسه در جلسه ارائه کردند مورد نقد و بررسی قرار گرفت و قیمت‌های ابلاغی از سوی این تعاونی غیرمتعارف تشخیص داده شد.

رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه از ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ هرگونه افزایش نرخ از سوی واحد‌های تولیدی شن و ماسه تخلف محسوب می شود بیان کرد: با همکاری تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قاطع و واحد‌ شن و ماسه متخلف نیز پلمپ می‌شود.

وی با بیان اینکه رسالت ما دفاع از حقوق مصرف‌کننده و حمایت از تولیدکننده است گفت: ارائه نرخ خودسرانه که باعث متضرر شدن حقوق مصرف‌کننده باشد غیر قانونی است.

روزبهان گفت : قیمت شن و ماسه باید به همان قیمت مصوب ۱۴۰۱/۱۲/۱۰هر تن هزارتومان تمام به فروش برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه هیچ اتحادیه‌ای به نام شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد افزود: این نرخ‌نامه خودسرانه از سوی یک شرکت‌تعاونی منتشر شده که به لحاظ قانونی در جایگاهی نیست که اقدام به تعیین نرخ‌نامه نمایید.

جنگ به روایت کاغذهای کاهی
دنبال کنید

وی اضافه کرد: تعیین نرخ در هر حوزه‌ای تنها با شورای نرخ‌گذاری با دبیری سازمان صمت است و انتظار داریم همه صنوف به این مهم توجه کافی داشته باشند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi