جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هشدار امام جمعه دهدشت به رئیس علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این‌که در ادوار مختلف سایه سنگین سیاست بر سلامت، مدیران این دانشگاه را با چالش مواجه کرده بود اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی این سال‌ها غالباً با حواشی مواجه بود، انتظار است مدیر جدید حواشی را کم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89797
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

هشدار امام جمعه دهدشت به رئیس علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این‌که در ادوار مختلف سایه سنگین سیاست بر سلامت، مدیران این دانشگاه را با چالش مواجه کرده بود اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی این سال‌ها غالباً با حواشی مواجه بود، انتظار است مدیر جدید حواشی را کم و مانع‌ها را به ظرفیت تبدیل کند.

امام جمعه دهدشت سلامت را یک مقوله متفاوت عنوان و تصریح کرد: سلامت یک بحث علمی تخصصی است و یک عدد و رقم کوچک می‌تواند سلامت یک منطقه را به خطر بیندازد، لذا به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید مبنای تصمیم‌ها سلامت باشد و نه سیاست.

وی خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی که شما آشنایی کافی با حوزه سلامت دارید گفت: دیگر فرصت آزمون و خطا وجود ندارد، تلاش کنید تصمیمات علمی گرفته شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود مسئله نظارت بر درمان را امری جدی عنوان و خواستار توجه ویژه نسبت به این مهم از متولیان امر شد.

وی احداث بیمارستان برای دهدشت را از ضروریات عنوان و با توجه به اینکه بیمارستان کنونی فضای فیزیکی مناسبی ندارد افزود: الحاق بیمارستان جدید به بیمارستان کنونی خدمت نیست بلکه نقمت است  هیچ ضرورتی ندارد کل ظرفیت‌های درمانی شهرستان در یک نقطه جمع شوند چرا که روند درمان مختل می‌شود و مخاطرات دیگری از جمله زلزله و… در پی خواهد داشت.

امام جمعه دهدشت ضمن ابراز گلایه از وضعیت کنونی کلینیک امام سجاد(ع) این شهر گفت: این کلینیک را با فضای فیزیکی نامناسب افتتاح کردند و در زمستان آب از آن چکه می‌کند و در تابستان وسیله سرمایشی ندارد و خیلی از پزشکان به دلیل فضای نامناسب ترجیح دادند به دنبال مطب خارج از کلینیک باشند.

تاخیر ۷ ماهه بیمه‌ها در پرداخت مطالبات داروسازان
دنبال کنید

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار نگاه ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی برای بیمارستان دهدشت شد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi