جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه‌اندازی پویش هلال رحمت در کهگیلویه و بویراحمد/ ۹۰۰ بسته معیشتی توزیع می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج،عیسی شهامت با تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ گفت: دستگاه‌های فعال در امر سفرهای نوروزی در آمادگی ۱۰۰ درصدی برای استقبال از میهمان نوروزی هستند و امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات مناسب راه تکرار این سفرها به استان را همواره کنیم. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ممکن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89692
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

کرونا :

راه‌اندازی پویش هلال رحمت در کهگیلویه و بویراحمد/ ۹۰۰ بسته معیشتی توزیع می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج،عیسی شهامت با تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ گفت: دستگاه‌های فعال در امر سفرهای نوروزی در آمادگی ۱۰۰ درصدی برای استقبال از میهمان نوروزی هستند و امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات مناسب راه تکرار این سفرها به استان را همواره کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ممکن است در ارائه خدمات به خصوص در درون شهرها نواقصی وجود داشته باشد که درصدد رفع آن هستیم، ضمن اینکه از مجموعه مدیریت شهری انتظار می‌رود بیشتر پای کار باشند تا خاطره خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد در ذهن مسافران نوروزی باشد.

وی با اشاره به پویش هلال رحمت جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: هلال احمر در همه حوزه‌ها فعال بوده و در حوزه معیشتی هم ورود کرده به همین منظور این پویش را راه‌اندازی کرده که از همه کسانی که توان شرکت در این پویش را دارند دعوت می‌کنیم.

شهامت عنوان کرد: در این پویش۹۰۰ بسته معیشتی با اعتبار ۵ میلیارد ریال میان افرادی که در طول یکسال با بحران مواجه شدند و جمعیت هلال احمر این افراد را نیازمند تشخیص داده و بانک اطلاعاتی از این افراد تشکیل داده توزیع می‌شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi