یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی مجدد گلزار شهدای چاروسا لازم است

به گزارش کرونا از چاروسا، در روزهای اول سال ۱۴۰۲ مسئولان بخش چاروسا به همراه خانواده شهدا شهر قلعه رئیسی با حضور در گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی با شهدا تجدید بیعت کردند. امام جمعه قلعه رئیسی که در روزهای اول کاری خود است با حضور در گلزار شهدا این شهر با شهدا تجدید بیعت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89689
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

ساماندهی مجدد گلزار شهدای چاروسا لازم است

به گزارش کرونا از چاروسا، در روزهای اول سال ۱۴۰۲ مسئولان بخش چاروسا به همراه خانواده شهدا شهر قلعه رئیسی با حضور در گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی با شهدا تجدید بیعت کردند.

امام جمعه قلعه رئیسی که در روزهای اول کاری خود است با حضور در گلزار شهدا این شهر با شهدا تجدید بیعت کردند.

ساماندهی مجدد گلزار شهدای چاروسا لازم است 7

ساماندهی مجدد گلزار شهدای چاروسا لازم است 8

حجت الاسلام علی حیدرحیدخواه در این مراسم به نقش شهدا در انقلاب اشاره و گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید مرام و منش شهدا را سرلوحه‌ کار خود قرار دهیم و رهروان خوبی برای آن‌ها باشیم.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: ما امروز باید ادامه‌دهنده راه آن کبوتران خونین بال، آنچه را که باعث شد تا آنها برایش خون پاکشان را تقدیم کنند تا این نظام و انقلاب شکل بگیرد باشیم و وظیفه‌داریم تا در این مسیر گام برداریم، این مسیر تا زمانی که انقلاب به مقصد اصلی خود که ظهور امام زمان(عج) است برسد، ادامه خواهد داشت.

نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا هم در این مراسم با انتقاد از وضعیت گلزار شهدا قلعه رئیسی بیان کرد: امروزه داشتن الگو‌‌‌‌های خوب و اثرگذار برای جوانان اهمیت بسیار زیادی دارد و ما الگویی بهتر از شهدا نمی‌توانیم پیدا کنیم چون اگر نگاهی به اوایل انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله داشته باشیم، متوجه می‌شویم که این افراد بدون هیچ گونه چشم‌داشت، خالصانه جان خود را در راه آرمان‌‌‌‌‌های انقلاب اسلامی فدا کردند.

بخشدار چاروسا خواستار ساماندهی مجدد گلزار شهدا قلعه رئیسی شد.

در ادامه مسئولین چاروسا با حضور در منزل شهید صفری زاده با پدر و مادر این شهید دیدار کردند.

آقای وزیر حال بلوط‌های زاگرس خوب نیست!
دنبال کنید

در این دیدار معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور هم حضور داشت.

ساماندهی مجدد گلزار شهدای چاروسا لازم است 9

ساماندهی مجدد گلزار شهدای چاروسا لازم است 10

ساماندهی مجدد گلزار شهدای چاروسا لازم است 11

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در این دیدار گفت: خانواده های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت هستند و توانستند ‏درس بزرگ صبر و فداکاری را برای همه ما به ارمغان بیاورند‎.‎

حجت الاسلام مهدی مهدوی  معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با تجلیل از مقام و جایگاه شهدا به عنوان عزیزانی که جان خود را در راه خدا فدا کرده اند خاطرنشان کرد: پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندانی که در زمان نیاز انقلاب و اسلام و کشور به آنان، امام را ‏تنها نگذاشته و جان برکف در جبهه ها حاضر شدند، کار بزرگی را به ثمر رساندند‎.

وی افزود: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi