سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

زورآزمایی زمستان و بهار در کرمانشاه چهار فصل/ میعاد برف و شکوفه+ فیلم

به گزارش کرونا از کرمانشاه، سالی که نکوست از بهارش پیداست. در نخستین روز از فصل بهار، زمستان بار دیگر در نقاطی از چهار فصل استان کرمانشاه خودنمایی کرده است. طبق پیش‌بینی هواشناسی، امروز بارش‌ها از نمود بیشتری در سطح استان برخوردار است در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه می‌شود، همچنین، به دلیل کاهش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89686
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

زورآزمایی زمستان و بهار در کرمانشاه چهار فصل/ میعاد برف و شکوفه+ فیلم

به گزارش کرونا از کرمانشاه، سالی که نکوست از بهارش پیداست. در نخستین روز از فصل بهار، زمستان بار دیگر در نقاطی از چهار فصل استان کرمانشاه خودنمایی کرده است.

طبق پیش‌بینی هواشناسی، امروز بارش‌ها از نمود بیشتری در سطح استان برخوردار است در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه می‌شود، همچنین، به دلیل کاهش محسوس دمای هوا، علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌های برفگیر ممکن است در برخی از نواحی سردسیر نیز شاهد رگبار موقت برف باشیم.

 امروز، بخش گهواره شهرستان دالاهو یکی از این مناطق برای تقابل نه‌نه سرما با عمو نوروز در بهار بوده است. در حالی که درختان در اولین روز بهار شکوفه‌هایی را بر تن کردن به یک باره لباسی از جنس برف برروی آن‌ها نشسته تا در آغازین روزهای عمرشان، با سرمای برف دست و پنجه نرم کنند و زمین در انتظار سبزی را سفیدپوش کند.

زورآزمایی زمستان و بهار در کرمانشاه چهار فصل/ میعاد برف و شکوفه+ فیلم 3

همچنین امروز، یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۲، اهالی روستای برزه اسلام آبادغرب بارش چند سانتی‌متری برف را شاهد بودند تا ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست در دست هم، بازوان پرتلاش کشاورزان را یاری دهند تا سالی پرثمر را در سال «مهار تورم و رشد تولید» برای رونق اقتصادی منطقه و کشور رقم بزنند.

 

«پگاه برفی امروز یکم نوروز روستای برزه شهرستان اسلام آبادغرب»

پایان پیام/پ


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi