جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

توصیه‌های فرماندار دنا به گردشگران نوروزی

کورش درخشان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: شهرستان دنا به خصوص شهر توریستی سی‌سخت آماده پذیرایی مسافران نوروزی در ایام نوروز است. فرماندار دنا گفت: شهر توریستی سی سخت در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران سراسر کشور است و از همه آنها دعوت می‌کنم که به شهر زیبای سی سخت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89668
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

توصیه‌های فرماندار دنا به گردشگران نوروزی

کورش درخشان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: شهرستان دنا به خصوص شهر توریستی سی‌سخت آماده پذیرایی مسافران نوروزی در ایام نوروز است.

فرماندار دنا گفت: شهر توریستی سی سخت در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران سراسر کشور است و از همه آنها دعوت می‌کنم که به شهر زیبای سی سخت سفر کنند و از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن دیدن کنند.

درخشان‌زاده گفت: فصل گردشگری سی سخت با مناظر زیبا و منحصر به فرد آن از اردیبهشت شروع می شود و آن چنان زیبا و سر سبز است که گویی به قطعه ای از بهشت وارد شده ایم.

فرماندار دنا در خصوص اسکان مسافران در مکان های امن گفت: با توجه به بارش های بسیار زیاد و بارش برف در کوه احتمال ریزش بهمن و ریزش کوه وجود دارد بنابراین حدالامکان از اتراق کردن در دامنه‌های کوهها پرهیز کنند و محل های مناسب را جهت استراحت انتخاب کنند تا دچار حادثه نشوند.  

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi