شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز تحقق یک رؤیا/ عملیات اجرایی محور لامرد – خنج کلید خورد

به همت سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس عملیات اجرایی قطعه دوم محور لامرد – خنج به طول ۲۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۳۵۰ میلیارد ریال آغاز شد، که در صورت بهره‌برداری از این پروژه کاهش چشمگیر تصادفات و خطرات ناشی از حجم ترافیک خودروها خواهیم بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89598
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

آغاز تحقق یک رؤیا/ عملیات اجرایی محور لامرد – خنج کلید خورد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در راستای نهضت بزرگ راهسازی با پیگیری‌های سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، طی مراسمی با حضور این نماینده و جمعی از مقامات کشوری و استانی ازجمله مشاور عالی و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار فارس، مدیرکل راه‌ و شهرسازی لارستان، مدیرکل راهداری فارس، عملیات اجرایی قطعه دوم محور لامرد – خنج به طول ۲۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۳۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

طول محور فعلی لامرد به خنج ۱۳۶ کیلومتر است که با اجرای کامل این پروژه حیاتی شاهد کاهش مسافت به طول ۸۲ کیلومتر و نیز کاهش چشمگیر تصادفات و خطرات ناشی از حجم ترافیک خودروها خواهیم بود.

محسن احمدی مشاور عالی وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی راه و شهرسازی در این مراسم در سخنانی با تمجید از پیگیری‌های مجدانه دکتر موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما امروز خجالت‌زده هستیم؛ چراکه این پروژه مربوط به وزارت راه و شهرسازی است، اما ما نان پیگیری‌های دکتر موسوی را می‌خوریم و ایشان با زحمات‌شان اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی دیگری اخذ کردند که جای تقدیر فراوان دارد.

یادآور می‌شود؛ مهرماه ۱۴۰۱ نیز عملیات اجرایی قطعه نخست محور لامرد – خنج (احداث باند دوم از فرودگاه بین‌المللی لامرد تا گردنه شهید باقری) به طول حدود ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد که اکنون با قوت درحال اجرا است.

همچنین در ادامه نهضت بزرگ راهسازی، با پیگیری نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، باند دوم محور احشام – چاهورز نیز با حضور این نماینده، معاون عمرانی استاندار فارس، مدیران کل راه‌ و شهرسازی لارستان و راهداری فارس و جمعی از مسئولان محلی به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت./

اجرای صحیح قواتین در کاهش مشکلات اقتصادی نقش موثری دارد
دنبال کنید

آغاز تحقق یک رؤیا/ عملیات اجرایی محور لامرد - خنج کلید خورد 1

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi