دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قاچاقچیان کالا در یاسوج 13 میلیارد جریمه شدند

به گزارش کرونا از یاسوج سید حمزه لقمانی اظهار کرد: پرونده قاچاق کالا در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و بررسی شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شعبه پنجم با توجه به استعلام، تخلف را محرز اعلام و متهم ردیف اول را به عنوان حامل کالا با احتساب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89579
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

قاچاقچیان کالا در یاسوج 13 میلیارد جریمه شدند

به گزارش کرونا از یاسوج سید حمزه لقمانی اظهار کرد: پرونده قاچاق کالا در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و بررسی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شعبه پنجم با توجه به استعلام، تخلف را محرز اعلام و متهم ردیف اول را به عنوان حامل کالا با احتساب ارزش واقعی وسیله نقلیه استفاده شده در حمل کالای قاچاق به پرداخت ۶ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال و متهم ردیف دوم به عنوان مباشرت در حمل کالا، علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت ۵ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

لقمانی افزود: با اعتراض متهمان پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه تجدیدنظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد ارجاع شد و شعبه با توجه به محتویات پرونده و ارائه نکردن مستندات کافی، رأی صادره را قطعی و قابل اجرا اعلام کرد.

این پرونده پس از تهیه گزارش نیروی انتظامی پیرامون کشف مقدار زیادی کالای قاچاق به اداره تعزیرات حکومتی یاسوج ارسال گردید.


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi