چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای رفع مشکلات زیرساخت های روستاهای دشتستان/مسئولان در رفع مشکلات روستاها تلاش کنند

نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه روستاهای این شهرستان نیاز به توجه ویژه برای تحقق مطالبات مردم دارد، گفت: مسئولان عزم جدی برای رفع مشکلات مردم در روستاهای دشتستان داشته باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89564
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

پیگیری برای رفع مشکلات زیرساخت های روستاهای دشتستان/مسئولان در رفع مشکلات روستاها تلاش کنند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم رضایی در آیین افتتاح پروژه‌های ارتباطی در روستای شول دشتستان‌، اظهار داشت: پاسخگویی دستگاه‌ها یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی است که شاهد حضور مدیران پاسخگو، پرتلاش، شفاف و خوش‌‌قول در اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات استان هستیم.

وی با اشاره به افزایش نیازهای استان به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی با مجازی شدن کلاس‌های درس به سبب شرایط کرونایی، تصریح کرد: در یک بازه زمانی کوتاه و با وجود کمبود اعتبارات و محدودیت‌ها شاهد اقدامات بزرگی در سطح استان بودیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان به غیر از روستای “ارغون” تأکید کرد: در تلاش هستیم که همکاری لازم برای اتصال این روستا به شبکه و اینترنت فراهم شود.

وی واگذاری مخابرات به بخش خصوصی را زمینه‌ساز چالش‌هایی برای این شرکت دانست و اضافه کرد: مخابرات با مشکلات فراوانی روبه‌رو است و عوارض آن را مردم می‌دهند که باید با هم‌افزایی بیشتر این مسائل برطرف شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: امید داریم با همراهی دولت و مجلس چالش بزرگ مخابرات را حل کنیم و بتوانیم مطالبه‌گری بیشتری از مخابرات داشته باشیم و مردم ما با بالاترین کیفیت ارتباطات را داشته باشند.

رضایی رفع مشکلات کارکنان مخابرات را خواستار شد و ادامه داد: امیدواریم در آینده نزدیک پوشش تلفن و اینترنت باکیفیت و تلفن ثابت در سطح شهرستان تقویت شده و مشکلی در این زمینه شاهد نباشیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مشکلات روستای “شول” تأکید کرد: این روستا از محروم‌ترین روستاهای دشتستان است که باید به صورت خاص برای رفع مشکلات آن تلاش شود.

زنجان از نظر زیرساخت‌های صنعتی وضعیت و جایگاه خوبی دارد
دنبال کنید

وی با تقدیر از حضور ارزشمند و متعدد گروه‌های جهادی در روستای شول گفت: امیدواریم شاهد رفع مسائل روستا از جمله مشکل آب مردم باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi