شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص بودجه برای اجرای پروژه احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوکان

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرماندار بوکان گفت: با اختصاص ردیف بودجه‌ای توانستیم بار دیگر پروژه احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوکان را وارد فاز اجرایی کنیم که این مهم بی‌تردید نقش مهمی در حوزه سلامت شهرستان و حتی منطقه خواهد داشت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89513
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اختصاص بودجه برای اجرای پروژه احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوکان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرماندار بوکان با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در ۲۰ ماه گذشته در این شهرستان گفت: در این مدت ۱۲ کیلومتر از جاده بوکان به میاندوآب دوبانده شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: با اختصاص ردیف بودجه‌ای توانستیم بار دیگر پروژه احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوکان را وارد فاز اجرایی کنیم که این مهم بی‌تردید نقش مهمی در حوزه سلامت شهرستان و حتی منطقه خواهد داشت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در ۲۰ ماه گذشته بیش از ۱۶ کیلومتر راه روستایی در بوکان به بهره برداری رسیده که این نشان از عزم دولت در توجه به روستاها است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۵۰ روستای بوکان داری اینترنت پُرسرعت هستند که امید است با تلاش همه مدیران امر، این مهم در سال جدید افزایش چشمگیری داشته باشد.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون افزایش سکونت گاه‌های غیررسمی یکی از مهمترین چالش‌های مدیریت شهرستان است که باید برای حل این مشکل، مسوولان تلاش خود را چند برابر کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi