جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گوی نمایندگان میانه با وزیر نیرو؛ پیگیر رفع مشکل آب شرب و کشاورزی میانه

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: اخیرا به همراه آقای حسینی، استاندار ، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان با وزیر نیرو در خصوص پروژه‌های آب میانه جلسه ای برگزار شد و در این رابطه در خصوص تسریع در تکمیل این پروژه ها تاکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89507
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

دیدار و گفت و گوی نمایندگان میانه با وزیر نیرو؛ پیگیر رفع مشکل آب شرب و کشاورزی میانه

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا به همراه آقای حسینی، استاندار ، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان با وزیر نیرو در خصوص پروژه‌های آب میانه جلسه ای برگزار شد و در این رابطه در خصوص تسریع در تکمیل این پروژه ها تاکید شد.

وی افزود: در ادامه پیگیری‌ها و دیدارهای قبلی با وزیر نیرو در خصوص روند اجرای طرح های مربوط به آب شرب و کشاورزی شهرستان  به ویژه تامین به موقع آب شرب شهر میانه دیدار و گفت و گویی صورت پذیرفت  که وزیر نیرو پس از صحبت‌ها و گزارش استاندار و توضیحات مدیرعامل آب منطقه‌ای استان و همچنین صحبت ها و درخواست‌های نمایندگان  ضمن تاکید بر تسریع عملیات پروژه‌های مورد نظر  به ویژه سد گرمی‌چای به مسئولان ذیربط دستورات لازم را صادر کرد.

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: در این نشست مقرر شد اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان تا پایان اسفندماه برای آبگیری اولیه و راه‌اندازی تصفیه‌خانه سدّ گرمی‌چای تخصیص یابد همچنین قرار بر این شد اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان نیز در سال آتی برای تکمیل نهایی و کامل پروژه مزبور اختصاص داده شود.

️این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: از موارد دیگری که در این نشست مقرر شد انجام گیرد اجراى کارهای باقیمانده سد شهریار بوده است که در این رابطه وزیر نیرو دستور تخصیص اعتبار لازم را صادر کرد همچنین وزیر نیرو در خصوص سد تیرچای در نزدیکی روستای خلیفه‌لو نیز دستور شروع حفاری چاه‌هاى گمانه را صادر و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور تخصیص داده است.

نهاوند بزرگترین دهکده شیلاتی غیر ساحلی کشور است
دنبال کنید

اسماعیلی اظهار کرد: در خصوص لوله‌گذارى مسیر ۱۲ کیلومتری نهر آب کشاورزی شهر ترک نیز دستور اختصاص اعتباری بالغ بر١۵ میلیارد تومان صادر شد و همچنین ️در رابطه با شبکه پایاب سد آیدوغموش نیز ضمن تشکر از مشارکت مردم منطقه و اینکه این روش اجرائی بصورت یک الگوى کشوری درآمده است دستور تسریع در اجرا و اتمام شبکه یادشده ظرف دو سال اینده را صادر شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi