پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری در جهت رفع مشکلات جاده های سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: جلسه ای هم با مدیرکل راهداری استان و معاونین وی جهت تسریع در پروژه‌های راه شهرستان سمیرم برگزار شد که در این نشست دستور لازم در جهت تسریع در تکمیل پروژه های حوزه انتخابیه صادر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89489
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری در جهت رفع مشکلات جاده های سمیرم

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای دیدار و گفت و گویی با رئیس هیات امنای ارزی  وزارت بهداشت و درمان داشتم که پیرامون تحویل تجهیزات پزشکی به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم بحث و بررسی شد تا در اسرع وقت اقدام لازم انجام شود.

وی افزود: همچنین جلسه ای هم با مدیرکل راهداری استان و معاونین وی جهت تسریع در پروژه‌های راه شهرستان سمیرم برگزار شد که در این نشست دستور لازم در جهت تسریع در تکمیل پروژه های حوزه انتخابیه صادر شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: همچنین پیگیری ها و مکاتباتی هم در جهت رفع مشکلات نوسازی و بازسازی مدارس شهرستان سمیرم صورت پذیرفت که در همین راستا نیز مقرر شده است معاونت منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس سفری به شهرستان داشته باشند تا از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای آموزش و پرورش حوزه انتخابیه باشند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: برای رفع مشکلات افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی جلساتی برگزار شد و قول هایی در این رابطه داده شده است تا تسهیلاتی در جهت اشتغالزایی این افراد اختصاص یابد که امیدوارم این موضوع انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi