چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی در کرمانشاه احداث می‌شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز کرمانشاه به صنایع بزرگ، گفت: نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی در کرمانشاه احداث می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89480
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی در کرمانشاه احداث می‌شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد رشیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های یک ساله صورت گرفته از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی در کرمانشاه احداث خواهد شد.

وی افزود: با توجه به طرح‌های نیمه تمام صنعتی در استان کرمانشاه نیاز بود که یک نیروگاه با ظرفیت ۵۰۰ مگاوات در استان کرمانشاه احداث شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکید داشتیم که این نیروگاه برق با سرمایه گذاری، سرمایه گذاران بزرگ کشور احداث شود تا روند پروژه طولانی نشود.

رشیدی بیان کرد: با مشخص شده سرمایه گذاران نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی تفاهم نامه به امضا رسید و ارزش این پروژه ۱۱ هزار میلیارد تومان است و اشتغالزایی ۵۰۰ را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: با احداث نیروگاه برق می‌توان زیرساخت‌های بزرگ صنعتی را ایجاد کرد و همچنین این نیروگاه برق با توجه به سیکل ترکیبی بودن و مصرف گاز کمترین آلودگی را دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی کرمانشاه دارای راندمان بالایی ات و به زودی با حضور وزیر صمت گلنگ زنی خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi