شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تخصیص اعتبار جهت جهت بازسازی غارت‌های تاریخی و گردشگری بخش دیلمان

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس از وزیر میراث فرهنگی و گردشگری خواست تا با هدف توسعه صنعت گردشگری اعتباری را جهت جهت بازسازی غارت‌های تاریخی و گردشگری بخش دیلمان اختصاص دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89423
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

لزوم تخصیص اعتبار جهت جهت بازسازی غارت‌های تاریخی و گردشگری بخش دیلمان

رسول فرخی میکال در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به ضرورت توجه به حوزه گردشگری استان گیلان گفت: با توجه به اهمیت صنعت گردشگری و توجه به آثار تاریخی و باستانی کشور لازم است وزارت میراث فرهنگی و گردشگری جهت بازسازی غارت‌های تاریخی و گردشگری بخش دیلمان بودجه ‌ای اختصاص دهد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها لاهیجان و سیاهکل تصریح کرد: وزارت بهداشت باید با توجه به نیاز مردم به خدمات سلامت، روند تخصیص اعتبار برای خرید دستگاه ام.آر.آی به “بیمارستان دکتر پیروز” شهرستان لاهیجان و دستگاه سی.تی.اسکن به بیمارستان غدیر شهرستان سیاهکل را تسهیل کند.

وی در خصوص لزوم پرداخت یارانه رسانه‌های داخلی توسط مجموعه وزارت ارشاد ادامه داد:  پرداخت یارانه باید متناسب با کیفیت رسانه و ارائه مطالب غنی، مفید و با گستره توزیع مناسب باشد. از طرفی وزیر امور اقتصادی نیز باید درخصوص لزوم تسریع در تسهیل سرمایه گذاری در بخش کارآفرینی و ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم اقدام نمایند. همچنین وزیر نیرو نیز نسبت به تامین آب شرب مورد نیاز مردم در بخش مرکزی شهرستان سیاهکل و بخش دیلمان اقدامات لازم را انجام دهد. /

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi