یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

محور ترانزیتی فیروزآباد – جم بازگشایی شد

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین، فراشبند در مجلس شورای اسلامی از بازگشایی محور ترانزیتی فیروزآباد – جم که برای اجرای عملیات اجرایی تثبیت، روکش آسفالت و لکه گیری از ابتدای بهمن‌ماه امسال مسدود شده بود، خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89417
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

محور ترانزیتی فیروزآباد – جم بازگشایی شد

محمدمهدی فروردین  در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت عنوان کرد: محور ترانزیتی فیروزآباد – جم که برای اجرای عملیات اجرایی تثبیت، روکش آسفالت و لکه گیری از ابتدای بهمن‌ماه امسال مسدود شده بود، بازگشایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین، فراشبند در مجلس شورای اسلامی افزود: مدت زمان پروژه طبق دو قرارداد ابلاغی ۲۴ ماه و مدت زمان شروع و اتمام دو  پروژه ۴۵ روز به طول انجامید.

 فروردین با اشاره به اینکه عملیات بهسازی محور فیروزآباد – جم از محدود پروژه‌هایی است که در آن شاهد خوش قولی و تعهد مسئولان و پیمانکار پروژه بودیم، از وزیر راه و شهرسازی و معاونین راهداری سازمان حمل و نقل کشور، مدیر کل دفتر نگهداری راه های کشور، استاندار فارس، فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس(یگان تکاور)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، فرمانداران فراشبند، فیروزآباد و جم ، دبیر شورای ترافیک استان فارس، شورای تأمین استان و شهرستان فراشبند، فرماندهی پلیس راه فراشبند – جم، بخشدار دهرم، شهردار و اعضای شورای دهرم، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراشبند، منابع طبیعی فراشبند، مجتمع خدمات رفاهی کیلاق و تمامی دستگاه های اجرایی استان و شهرستان و پیمانکار پروژه، تقدیر و تشکر کرد.

این نماینده مردم در مجلس همچنین از صبر و شکیبایی و همکاری مردم فهیم شهرستانهای فیروزآباد و فراشبند و جم در این ایام سپاسگزاری کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi