جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشمن در فضای ولنگار مجازی به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و احکام الهی است

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در پنجمین اجلاسیه استانی نماز با بیان اینکه دین اسلام بر پنج پایه استوار است که نماز یکی از آنها است، گفت: اگر فردی بهترین و با ارزش‌ترین اعمال خیرخواهانه را انجام دهد اما نسبت به نماز بی‌تفاوت باشد کارهای خیرخواهانه او بی‌اثر است. نماینده ولی‌فقیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89399
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

دشمن در فضای ولنگار مجازی به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و احکام الهی است

به گزارش کرونا از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در پنجمین اجلاسیه استانی نماز با بیان اینکه دین اسلام بر پنج پایه استوار است که نماز یکی از آنها است، گفت: اگر فردی بهترین و با ارزش‌ترین اعمال خیرخواهانه را انجام دهد اما نسبت به نماز بی‌تفاوت باشد کارهای خیرخواهانه او بی‌اثر است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر تلاش برای توجه بیشتر به مسئله نماز تاکید کرد و یادآور شد: نماز یک مسئله فرهنگی و معنوی است که باید بیشتر مورد توجه باشد و به نظر می‌رسد کمی از این مسئله فرهنگی دور شده‌ایم.

وی توجه به نماز را موجب برکت در کارهای فرهنگی، اقتصادی، علمی و سایر حوزه‌‌ها دانست و گفت: اگر فردی به بالاترین درجات علمی دست یابد اما نسبت به نماز، حجاب و حیا فاصله بگیرد به مانند این است که در تاریکی در حال حرکت است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وای به حال جامعه‌ای که از نماز فاصله بگیرد این جامعه به سوی سعادت و رستگاری حرکت نخواهد کرد، بنابراین همه تلاش برای برپایی نماز باشد.

آیت‌الله حسینی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم و احکام الهی گفت: دشمن در فضای ولنگار مجازی تلاش می‌کند میان مردم و نماز و حجاب و معنویت فاصله بیاندازد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بر ترویج فرهنگ نماز در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: جامعه‌ای که نماز در آن ترک شود آسیب خواهد دید.

وی بیان کرد: به لطف حکومت توحیدی و نظام اسلامی به نماز توجه خاصی شده است اما اگر رژیم پهلوی ادامه پیدا می‌کرد خبری از نماز و احکام الهی نبود.

زباله های تنگ سریز شهرستان بویراحمد ساماندهی شد+تصاویر
دنبال کنید

آیت‌الله حسینی ادامه داد: در نظام و دولت‌ اسلامی کارهای ارزشمندی در حوزه نماز شده است و مدارس و دانشگاه‌ها و سایر ادارات و دستگاه‌ها در این حوزه دارای وظایفی هستند.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بالای تبلیغات دشمنان علیه انقلاب اسلامی متناسب با فضای ولنگاری که دشمن برای ضربه زدن به کشور ایجاد کرده کار فرهنگی انجام شود.

آیت‌الله حسینی خاطرنشان کرد: چهار هزار شبکه علیه جمعیت ۸۵ هزار نفری ایران اسلامی فعالیت می‌کند البته حرکت خوبی در کنترل فضای مجازی و ملی شدن اینترنت در حال انجام است.

پایان پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi