جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خبرهای خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهر اولین‌ها/ احمدزاده؛ مردم منتظر روزهای خوب باشند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده که به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و تعدادی از مدیرانی استانی به شهرستان لنده سفر کرده با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدا که آزادی و امنیت کنونی ایران اسلامی را مرهون این عزیزان هستیم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89366
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

خبرهای خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهر اولین‌ها/ احمدزاده؛ مردم منتظر روزهای خوب باشند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده که به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و تعدادی از مدیرانی استانی به شهرستان لنده سفر کرده با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدا که آزادی و امنیت کنونی ایران اسلامی را مرهون این عزیزان هستیم ادای احترام کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس به دیدار خانواده سه معلولی در لنده رفت و پس از آنکه در جریان وضعیت و مشکلات آنها قرار گرفت در تماس تلفنی با آریا مدیرکل بهزیستی استان بر رسیدگی کامل به این خانواده به لحاظ وضعیت منزل و همچنین معیشت آنها تاکید کرد.

خبرهای خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهر اولین‌ها/ احمدزاده؛ مردم منتظر روزهای خوب باشند 7

وی سپس با حضور در آیین کلنگ‌زنی پروژه احداث اتصال راه فرعی شهرستان لنده به راه اصلی دهدشت-پاتاوه گفت: خبرهای خوبی از پیشرفت کشور و گشایش در منابع بلوکه شده ایران در کشورها در راه است که این نتیجه صبر و استقامت و همراهی مردم عزیز ایران است.

دکتر احمدزاده بیان کرد: در پی استقامت و صبر ملت روز گذشته بخش قابل توجهی از منابع ایران در عراق که آمریکا اجازه آزاد شدن آن را نمی‌داد آزاد شد.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله امارات تصمیم‌های جدیدی در مبادلات ارزی با جمهوری اسلامی ایران گرفته اند که در بهبود شرایط اقتصادی استان مفید و موثر خواهد بود.

تخصیص اعتبارات از ۶۰ درصد گذشت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خبرهای خوب دیگری از گشایش منابع ایران در راه است و به فضل الهی مردم نوروز خوبی خواهند داشت.

خبرهای خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهر اولین‌ها/ احمدزاده؛ مردم منتظر روزهای خوب باشند 8

وی به تخصیص منابع اعتباری استان اشاره کرد و گفت: تا یک ماه گذشته تخصیص اعتبارات استان ۱۱ درصد بود اما در حال حاضر از ۶۰ درصد عبور کرده و منابع در حال تزریق هستند.

به گفته احمدزاده از محل اعتبارت سفر رئیس جمهور ۵۰۰ میلیارد تومان به استان اختصاص داده شد که با اختصاص این مبالغ روند احداث پروژه های سفر رئیس جمهور با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

استاندار: عمده اعتبارات راه روستایی برای پروژه های بالای ۵۰ خانوار استان است
دنبال کنید

وی در خصوص پروژه اتصال راه فرعی شهرستان لنده به راه اصلی دهدشت-پاتاوه (قطعه دوم) گفت: این پروژه به طول ۶ کیلومتر از پروژه های سفر دکتر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به لنده است که برای ۳ کیلومتر ۹۶ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به توپوگرافی منطقه هزینه ساخت یک کیلومتر جاده در استان هزینه‌ای بیش از ۴۰ میلیارد تومان در پی دارد و اعتبارات اختصاص داده می‌شوند اما هزینه‌ها بالا است.

وی ابراز داشت: اگر مردم می‌بینند که پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری نمی‌رسند به این دلیل است که هزینه تمام شده بالا است.

وی اعلام کرد: در مجموع برای تکمیل پروژه اتصال راه فرعی شهرستان لنده به راه اصلی دهدشت-پاتاوه به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. 

خبرهای خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهر اولین‌ها/ احمدزاده؛ مردم منتظر روزهای خوب باشند 9

کاهش ۴۳ کیلومتری مسیر لنده تا یاسوج

استاندار عنوان کرد: این پروژه مسیر لنده تا مرکز کهگیلویه و بویراحمد را به طول ۴۳ کیلومتر کمتر می کند که برای سهولت در دسترسی مردم به مرکز استان و کاهش زمان و هزینه‌ها، حذف خطرات و خروج این شهرستان از بن بست اعتبارات لازم در سفر دور دوم دولت به استان دیده می‌شود.

به گفته استاندار پیمانکار این پروژه یکی از پیمانکاران پای کار استان است که انتظار می‌رود با سرعت عمل پیمانکار، پروژه قبل از زمان ۲۴ ماه تعیین شده به سرانجام برسد.

  احمدزاده سپس در آئین کلنگ‌زنی عملیات اجرایی فاز دوم طرح ساماندهی رودخانه موگرمون در محدوده روستای وحدت آباد حضور یافت.

استاندار در این مراسم گفت: قرار بود روند احداث پل وحدت که مردم از آن به عنوان پل وحشت یاد می‌کردند هر چه سریعتر انجام شود اما پیمانکار دچار بیماری صعب‌العلاج شد وبا این شرایط کار مردم نباید متوقف شود.

خبرهای خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهر اولین‌ها/ احمدزاده؛ مردم منتظر روزهای خوب باشند 10

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث این پل ۲۰ میلیارد تومان است که تخصیص داده شده است.

به گفته دکتر احمدزاده، اداره کل راهداری قبل از آغاز سال جدید پیمانکار این پروژه را انتخاب کرد تا پل سریعتر احداث شود.

آغاز یک اقدام خوب در بافت تاریخی دهدشت/این بار نوبت به مرمت «بازار» رسید
دنبال کنید

استاندار به ساماندهی قبور مطهر شهدای موگرمون تاکید کرد.

موگرمون منطقه‌ای بکر برای گردشگری

وی در خصوص آب موگرمون گفت: چشمه‌های آب این منطقه پایدار و مطمئن هستند که برای تامین آب شرب این روستا و شهرستان لنده طرح جامع مطالعات آب شرب این شهرستان و روستاها قبل از سفر دور دوم دولت به استان انجام شود تا در سفر بتوانیم اعتبار این پروژه را جذب کنیم.

به گفته استاندار چشمه‌های آب موگرمون جاذبه بکر و فوق‌العاده‌ای برای جذب گردشگر هستند.

احمدزاده تاکید کرد: میراث فرهنگی و صنایع دستی استان برنامه ویژه‌ای برای حضور گردشگران در این منطقه داشته باشد ضمن اینکه تسهیلات لازم برای متقاضیان طرح‌های گردشگری در موگرمون داده می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواهان تسریع در وضعیت طرح گازرسانی به موگرمون شد.

وی یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته طرح گازرسانی به موگرمون در وزارت نفت مصوب و مجوز آن صادر شد و شرکت گاز استان قول داد پروژه گازرسانی به موگرمون سال آینده شروع و در همان سال به بهره‌برداری برسد.

خبرهای خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهر اولین‌ها/ احمدزاده؛ مردم منتظر روزهای خوب باشند 11

همچنین با حضور استاندار پروژه ایستگاه پمپاژ دشت بن برداشت آب از رودخانه مارون با ۵۲۰ هکتار سطح زیر کشت و اشتغالزایی ۲۶۰ نفر و طول خط انتقال ۳,۲ کیلومتر و اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

افتتاح خانه بهداشت روستای مال ملا با جمعیت ۷۴۷ نفر، ارتقاء پایگاه هلال احمر به شعبه هلال احمر، آیین بهره‌برداری از ایستگاه موبایل همراه اول شهرک فجر لنده با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و بهره‌برداری از پروژه آسفالت روستای مال شیخ به طول ۳۵ هزار متر مربع و اعتبار ۱۲.۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی است که با حضور استاندار به بهره‌برداری رسیدند.

حضور در یادواره سرداران و ۹۴ شهید شهرستان لنده از دیگر برنامه‌های استاندار کهگیلویه وبویراحمد در سفر به این شهرستان است.

پایان پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi